return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 [201] 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 
De Offtopic Thread #4 (pg. 201)
View this Thread in Original format
Antony
jaar of 4 geleden bij mij ook vluchtmisdrijf, was wel bewusteloos en in't ziekenhuis kunnen herstellen van zware hersenschudding en kneuzingen. Poolse nummerplaat heeft interpol gevonden in Polen op een andere wagen. Dus kwamen ze niet veel verder mee... Is altijd wel rot, maar niemand rijd expres iemand aan (in eerste instantie, heb al verhaal gehoord van iemand die zen wagen in achteruit zette om zeker te zijn dat zijn nummerplaat door niemand kon onthouden worden. En is geen spookverhaaltje, kwam voor bij een informatieve toneelvoorstelling, 'Flits') Ik zou ook wel panikeren, maar je wereld stort zowiezo in. En iedereen reageert anders op zo'n gebeurtenissen. Ik wil het nu ook ni goedpraten, een straf is zeker terecht, maar ledematen afsnijden en zout opkappen. Da moogde gij dan van mij zelf gaan doen seh Zehra. Pakt op de Grote Markt ofzo. En probeer dan eens u leven normaal verder te zetten.

Een fikse geldboete voor de nabestaanden, een lange celstraf en ne pita superpikant laten opeten zal wel volstaan.
mellow_head
Amai Anthony :nervous:
christina
quote:
Originally posted by Antony
jaar of 4 geleden bij mij ook vluchtmisdrijf, was wel bewusteloos en in't ziekenhuis kunnen herstellen van zware hersenschudding en kneuzingen. Poolse nummerplaat heeft interpol gevonden in Polen op een andere wagen. Dus kwamen ze niet veel verder mee... Is altijd wel rot, maar niemand rijd expres iemand aan (in eerste instantie, heb al verhaal gehoord van iemand die zen wagen in achteruit zette om zeker te zijn dat zijn nummerplaat door niemand kon onthouden worden. En is geen spookverhaaltje, kwam voor bij een informatieve toneelvoorstelling, 'Flits') Ik zou ook wel panikeren, maar je wereld stort zowiezo in. En iedereen reageert anders op zo'n gebeurtenissen. Ik wil het nu ook ni goedpraten, een straf is zeker terecht, maar ledematen afsnijden en zout opkappen. Da moogde gij dan van mij zelf gaan doen seh Zehra. Pakt op de Grote Markt ofzo. En probeer dan eens u leven normaal verder te zetten.

Een fikse geldboete voor de nabestaanden, een lange celstraf en ne pita superpikant laten opeten zal wel volstaan.


ik sluit me toch aan bij zehra... het feit da ge iemand (half)dood kunt achterlaten al dan niet door iets da gij gedaan hebt, wilt volgens mij toch wel zeggen da ge serieus egoïstisch en gevoelloos zijt
Antony
zonder zoiets ooit meegemaakt te hebben durf ik da ni zeggen... tuurlijk zou ik nu denken en zeggen dat ik zou stoppen als eerste reactie en hulp bieden. maar je weet pas echt wat je zou doen als je het echt meemaakt.
domineesje
http://www.standaard.be/Artikel/Det...DMF10122006_019
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Antony
Is altijd wel rot, maar niemand rijd expres iemand aan

Think again.

De getuige die in de auto zat die achter de auto reed die Zehra heeft aangereden was formeel: die auto is niet langzaam uitgeweken zoals bij onoplettendheid het geval zou kunnen zijn. Die auto reed perfect in een rechte lijn en is dan op nog geen 10 meter van Zehra scherp uitgeweken naar rechts, reed haar aan en is meteen daarna terug op zijn lijn gegaan en doorgereden. Die vrouw beschreef het als een "maffia-afrekening", en ook voor Zehra leek het alsof die auto haar doelbewust wou raken...

Er waren ook geen remsporen te zien, en dat is volgens mij als chauffeur toch de eerste reflex als je voelt dat je de controle verliest en iets raakt, remmen. Bovendien was die auto al 100 meter verder in die 2 seconden die ik nodig had om te beseffen wat er net gebeurd was en langs de auto te lopen en bij Zehra was. Als je onverwacht de controle over het stuur verliest ga je toch niet meteen terug vol gas geven? Hij is ook in een rechte lijn doorgereden, terwijl ik eerder denk dat een chauffeur die onbewust en onverwacht rechts iets raakt automatisch zijn stuur in de andere richting gooit? En met die snelheid in een straat als de onze ga je gegarandeerd op het trottoir. Het feit dat dat niet gebuerd is én dat die auto meteen zonder te aarzelen doorgereden is doet mij toch ook zwaar twijfelen aan eventuele onopzettelijkheid...

De clou van het verhaal is dus niet het vluchtmisdrijf hé. Sure, dat is erg, vooral omdat we geen nummerplaat hebben. Het gaat er gewoon om dat iemand doelbewust geprobeerd heeft om haar kapot te rijden. En de politie gaat daar blijkbaar ook maar heel lichtjes over, alsof het een stom ongeval betrof. :whip: Als ik toen die chauffeur in mijn handen had gekregen had ik zelf ongelukken begaan...
domineesje
quote:
Het gaat er gewoon om iemand doelbewust geprobeerd heeft om haar kapot te rijden.


Jasper, als je zo iets zegt, moet je toch een paar verdachten hebben?
Jasperovitsj
Totaal niet. Geen idee wie haar dat zou willen aandoen. Ik ken ook niemand in de buurt die met zo'n auto rijdt, dus ja...

Mijn idee: een paar jonge gasten die aant rijden zijn, iemand zien staan en elkaar wat opjutten in de trant van "Ey, we zullen die is laten verschieten! Rijdt er is just langs!". De chauffeur komt te dicht, rijdt haar aan en rijdt in paniek door omdat hun spelletje misgelopen is. Gewoon een geval van wrong place, wrong time. Wat het daarom niet minder erg maakt.

Allé, het idee alleen al dat iemand volledig at random iemand op straat aanrijdt om welke reden dan ook, dat lijkt me zo onwezelijk. En het idee dat iemand Zehra naar het leven staat is al helemaal absurd...
domineesje
huh?

Dat zijn wel geen spelletjes meer he? Ale kom, ga gij u zo laten beinvloeden? :conf:
Jasperovitsj
Ja. Peer pressure, sociale aanvaarding, genoeg motieven om iemand zo ver te krijgen hoor.

Xilver
Er zijn genoeg klootzakskes op de wereld die tot zo'n dingen in staat zijn, spijtig genoeg. En ik sluit me bij Zehra haar gedacht volledig aan.
domineesje
Ik zou zelf geen engeltjes duivel gevoel hebben!! Dan hoor ik er maar niet bij!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 [201] 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 
Privacy Statement