|
De Offtopic Thread #4 (pg. 148)
|
View this Thread in Original format
| christina |
| quote: | Originally posted by Config
mensen hebben ni graag dat ge 2 posts vlak na mekaar zet, en nadat er mensen waren met probs over men postcounts ben ik gewoon men posts gaan editen..
als je die fout bedoelt: fouten zijn er om verbeterd te worden he ;), dus pas ik die gewoon aan, ge hebt em toch gequote, no harm done. |
@ luc: nee das ni zagen, ik vroeg mij da gewoon af
@ config: da was ni op die fout... tgebeurt gewoon dikwijls da als ik reply's nog is opnieuw lees, er bij u opeens een totaal ander antwoord staat
sorry he:nervous: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Antony
af en toe contactpersonenlijst van msn opslaan is geen overbodige luxe :) |
kijk anke, nog iemand die deze optie kent :toothless |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by christina
@ config: da was ni op die fout... tgebeurt gewoon dikwijls da als ik reply's nog is opnieuw lees, er bij u opeens een totaal ander antwoord staat
|
Kverander soms wel eens een post ja, maar de eigenlijke inhoud nooit echt.. gewoon als ik vind dat ik iets op een betere manier kan verwoorden dan dat ik gedaan heb in de post, dan pas ik die soms aan ja.. hebt ge er problemen mee? :conf: |
|
|
| domineesje |
en die kunnen zagen naar het schijnt
btw Choon nu op tatw :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Config
hebt ge er problemen mee? :conf: |
| quote: | Originally posted by christina
@ luc: nee das ni zagen, ik vroeg mij da gewoon af
sorry he:nervous: |
|
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by domineesje
btw Choon nu op tatw :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
yup, lekker plaatje
beste van de hele uitzending tot nu toe, want de rest stelde nog niet veel voor |
|
|
| domineesje |
| *luistert verder* |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
yup, lekker plaatje
beste van de hele uitzending tot nu toe, want de rest stelde nog niet veel voor |
+1 :eyes: |
|
|
| Push2005 |
| Die Factoria - Revive is dikke afrip van "Precision & Terry Bones - Another Situation"; en alsget nie gelooft check dan audiojelly ofzo maar... Opknopen die fakers :o |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Push2005
Die Factoria - Revive is dikke afrip van "Precision & Terry Bones - Another Situation"; en alsget nie gelooft check dan audiojelly ofzo maar... Opknopen die fakers :o |
toch goed nummer :p |
|
|
| Config |
| des te beter dan Christina.. ;) khoop dat ge ooit keer gaat stoppen met die opmerkingen te maken op mij constant :rolleyes: |
|
|
| Vishnu |
| Toevallig iemand die over vrije webspace beschikt van ongeveer 240 MB die ik voor een halve dag zou kunnen lenen?? :( |
|
|
|
|