|
De Offtopic Thread #4 (pg. 143)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Bertn
stijn is anders nog zo slecht niet hoor. de koning van de electronische muziek, das dan weer overdreven natuurlijk:-) maar sommige van zijn nummers knn echt wel geklasseerd worden als succesvolle "commerciële elektro-minimal" vind ik:) |
feit ;)
Koning van de electronische muziek vond ik wel hilarisch though :) |
|
|
| Bl@ckOut |
| Hehe, onderweg van 't werk naar bushalte Kaidreas tegengekomen in z'n camouflagepakske, 't past wel bij hem moet 'k zeggen, kherkende hem bijna ni :D |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
Hehe, onderweg van 't werk naar bushalte Kaidreas tegengekomen in z'n camouflagepakske, 't past wel bij hem moet 'k zeggen, kherkende hem bijna ni :D |
Zallum vast wel goed staan :D
Tis hier in de stad 2 dagen gekkenhuis (Leids Ontzet)...nu baal ik dat ik in Amsterdam werk: iedreen heeft vrij :sadgreen:
Ben benieuwd hoeveel laveloze mensen ik morgenochtend op weg naar het station tegen zal komen :stongue: |
|
|
| Eagle` |
wtf windhozen van dat kaliber in België, die klimaatsveranderingen gaan nog voor US toestanden zorgen om midde lange termijn
:nervous: |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Eagle`
wtf windhozen van dat kaliber in België, die klimaatsveranderingen gaan nog voor US toestanden zorgen om midde lange termijn
:nervous: |
Kheb ne foto gezien in de gazet, holy crap. :nervous:
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_268299.html |
|
|
| Synthesia |
LOL @ Tor zijn sig, ik moest ook aan u denken toen ik het nieuws hoorde op de radio dat diene kleine pipo ook zo heette, ongeveer toch :p
Eurovision voor kids btw..wtf :nervous: |
|
|
| TOR |
| Mijn zoontje zal ook zo heten later :toocool: |
|
|
| LeonB |
| vet he :D haha lig al een half uur in een deuk |
|
|
| christina |
| das nu al heel den dag da ik ni kan aanmelden op msn omdat "mijn lijst met contactpersonen niet beschikbaar is"... kan ik hier iets aan doen? moet ik wachten tot da wel weer werkt? of komt da nooit meer in orde? |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by TOR
Mijn zoontje zal ook zo heten later :toocool: |
Hopelijk zingt hem wat beter dan. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by christina
das nu al heel den dag da ik ni kan aanmelden op msn omdat "mijn lijst met contactpersonen niet beschikbaar is"... kan ik hier iets aan doen? moet ik wachten tot da wel weer werkt? of komt da nooit meer in orde? |
Live Messenger?
Kheb keer een heleboel van die zogenaamde 'verborgen' mappen moeten wissen omdat ik me ook niet meer kon aanmelden.. anders effe mailtje sturen naar die helpdesk , kheb daar rap antwoord van terug gehad , en twas goed uitgelegd en belangrijkste vanal, kon me weer aanmelden ;)
Misschien dat eens doen ? |
|
|
|
|