|
De Offtopic Thread #4 (pg. 188)
|
View this Thread in Original format
| mellow_head |
Ik vind da Rita Verdonk eerste minister moet worde!
:stongue: |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Antony
vandeweek zaggek Anke toch tussen de browsers staan... |
...waarop ik mijn invisible status verwijderd heb.
oh ja, jullie zuigen in het uitlokken van rellen. :p |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Ja Loraine blijf in uw eige forum :p;) |
Was hier ook nie van plan om echt inhoudelijk in te gaan op de Ollandse politiek, dus no worries :p :toothless
Al moest ik gister bij het lijsttrekkersdebat wel denken aan Bels: legalisering van soft-drugs als Hasj/Marihuana...da's toch recent bij jullie ook (enigzins)gedoogd of nie ? |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Loraine
Was hier ook nie van plan om echt inhoudelijk in te gaan op de Ollandse politiek, dus no worries :p :toothless
Al moest ik gister bij het lijsttrekkersdebat wel denken aan Bels: legalisering van soft-drugs als Hasj/Marihuana...da's toch recent bij jullie ook (enigzins)gedoogd of nie ? |
Ja, enigzinds gedoogd. Nogal absurde situatie: het is verboden maar in kleine hoeveelheden wordt ge ni vervolgd. Als ge ne flik van den ouwe stempel hebt hebt ge dus wel een pv aan uuw broek (die rechtstreeks naar de papiermand gaat, maar toch allé) :rolleyes: |
|
|
| Shadowkid |
Ik ben nog maar naar bedrijven aan het zoeken, en ik ben het nu al beu. Een goeie stage vinden is nog ni moeilijk genoeg dat het zelfs een project moet zijn. Hatelijk 3e jaar.
Btw: Niemand die tips heeft qua bedrijven? |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Ik ben nog maar naar bedrijven aan het zoeken, en ik ben het nu al beu. Een goeie stage vinden is nog ni moeilijk genoeg dat het zelfs een project moet zijn. Hatelijk 3e jaar.
Btw: Niemand die tips heeft qua bedrijven? |
Dacht dat er een heel pak op site van de VDAB stonden. En welke sector, omgeving? |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by domineesje
Dacht dat er een heel pak op site van de VDAB stonden. En welke sector, omgeving? |
Ik zie daar toch ni meteen iets staan ivm stages. Ik studeer handelswetenschappen, dusja, economische dingen zoals marketing en die stuff. Regio Vlaams-Brabant of Brussel, tot in Gent gaat ook nog,.. Ma bon, tis gewoon dat het mij nu al frustreert. |
|
|
| diddi |
| Misschien nog iets specifieker over wat uw onderwerp gaat... enkel marketing? |
|
|
| Shadowkid |
| Maar er is geen specifiek onderwerp, we moeten een stage bij een bedrijf doen maar het is dat bedrijf dat een project moet hebben waar ik dan aan werk. Die projecten kan van alles zijn, een onderzoek, een campagne, vernieuwing/voorbereiding van iets,.. dat mag marketing, accountancy, HR, bedrijfscommunicatie zijn. Het moet een project zijn waarvan ik de resultaten ook kan presenteren achteraf, en net het feit dat het een project moet zijn maakt het zo moeilijk. Niet elk bedrijf heeft zo maar projecten of onderzoeken klaar liggen of gepland die een student dan mag doen. |
|
|
| TOR |
Bij Thomas Cook zijn er altijd wel stageplaatsen, vooral de Product-afdeling lijkt me zeer interessant voor iemand met jouw opleiding. Geen idee of toerisme je aanspreekt?
Het bedrijf is op het industrieterrein van Zwijnaarde gelegen bij Gent. |
|
|
| Shadowkid |
| Dat zou best wel interessant kunnen zijn, ik ben eens op de site aan het kijken. Ik zal vanavond of morgen eens mailen naar het e-amil adres voor stages. Tnx for the tip. |
|
|
|
|