|
De Offtopic Thread #4 (pg. 185)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Die censuur valt dus bijna ni op... moest even zoeken waar hij zat :p
Ik vind percies toch dat ze er maar vortig uitziet op deze foto zenne :conf: |
+1 |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Hehe, moet wel grappig zijn als ge der praatje mee hebt en dernaast staat, en dan in uw achterhoofd zit te denken dat dat mooie proper uitziend meiske af en toe eens een dubbele anale penetratie deed :P |
:p
zo'n dinges wetek dus zelf ni, had die op jim tv al is gezien en bij open en bloot kwam die ook is als bekendste porno actrice voor. dermee lietek de kans ni liggen, ni omdak fan van de eerste rij ben ofzo dus :D
waar ge vortig haalt snappek wel ni, of ge wilt hier aan een vrouwlievend imago werken en prono foei vinden... mjah, op die foto zie ze der inderdaad nbeke gemaakt uit (hebket overt gezicht) ma in't echt was die heel naturel hoor. zeker tegenover de rest da daar zat. ook geen air ofzo.
De beurs zelf was ni echt speciaal, vrij klein en alvast 2 podia die der ni moesten zijn (kinky bondage en zweeptoestanden). Voor de rest een paar stripsters die der echt ni uitzagen me plastieke tieten. 1 waarbij der precies nen haai langs onder zen tanden had ingezet, afschuwelijk... Wel veel leuke winkelstandjes me coole speeltjes, ook paar giere pornotitels tegengekomen. die fotokes hebbek binnenkort.
Was waarschijnlek wel 1ste en laatste keer, of het moest over een aantal jaar nog is in't sportpaleis zijn en wa groter is. |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Antony
waar ge vortig haalt snappek wel ni, of ge wilt hier aan een vrouwlievend imago werken en prono foei vinden... mjah, op die foto zie ze der inderdaad nbeke gemaakt uit (hebket overt gezicht) ma in't echt was die heel naturel hoor. zeker tegenover de rest da daar zat. ook geen air ofzo. |
Nee ze, porno is foei, hoe grappig :D
Ik geef gewoon commentaar op de fotografische kwaliteiten van wie de foto gemaakt heeft... Ze heeft percies zo twee proppen onder haar wangskes gestoken :conf: |
|
|
| Transfusion |
Dj-booth is hier nu zo goed als volledig, nog een draaitafel aan toegevoegd :)

 |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Antony
ni omdak fan van de eerste rij ben ofzo dus :D
|
In tegenstelling tot Meloenhoofd :o |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by Transfusion
Dj-booth is hier nu zo goed als volledig, nog een draaitafel aan toegevoegd :)
... |
Vinyl :whip: :)
You speak in a different language to me,
your world is far away.
I can never live there.
I'm looking into your eyes, trying to find
a common place to start.
Don't fire that gun yet.
I was turning the page before you could read,
the signs were all around.
But missing them's easier.
I admit that I'm the stranger here.
The story of our past,
the one that never got started.
We never got started.
So I'm travelling light.
Oh yeah.
I'm travelling light
We never got started.
So I'm travelling light.
Travelling light.
... |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Hehe, moet wel grappig zijn als ge der praatje mee hebt en dernaast staat, en dan in uw achterhoofd zit te denken dat dat mooie proper uitziend meiske af en toe eens een dubbele anale penetratie deed :p |
Ze is precies al goe gerodeerd :p
link :eek: :toothless |
|
|
| FenixStyle |
Vlaamse tieners over migranten
Reportage waarin men Vlaamse jongeren hun mening laat zeggen over migranten..
Alhoewel alles 'braafjes' wordt verteld, is de waarheid toch minder rooskleurig.. Er leeft veel onverdraagzaamheid en vooroordelen onder de Vlaamse jongeren, die binnen x aantal jaar dus onze maatschappij moeten gaan vormen.. :(
Ik wil niet weten wat voor reacties er waren geweest had men dezelfde reportage gedraaid in 'minder blanke' stad en dan de leerlingen gegarandeerd dat ze niet herkenbaar op tv zouden komen.. :nervous: |
|
|
| Config |
| strax that 70's Show :D |
|
|
| FenixStyle |
Kan er iemand ons een restaurant aanraden in Antwerpen-centrum (liefst op wandelafstand van Centraal Station en Groenplaats) om op Oudejaarsavond te gaan eten? Qua budget wilden we toch proberen onder de 30-40euro pp te blijven. Het liefst dan ook een restaurant waar we à la carte kunnen eten, het is niet de bedoeling dat we een speciaal nieuwjaarsmenu nemen om vervolgens de ganse avond aan tafel te zitten.. Bij voorkeur gewone keuken, dus geen buitenlandse keuken..
En neen, geen fastfoodtent die avond :p |
|
|
|
|