|
De Offtopic Thread #4 (pg. 180)
|
View this Thread in Original format
| diddi |
| quote: |
Energiesnoeiers gaan van deur tot deur
do 16/11/06 - Vanaf midden volgend jaar stuurt de Vlaamse overheid een honderdtal energiesnoeiers op pad. Dat schrijft De Standaard.
De energiesnoeiers zullen, bij wie wil, werkjes uitvoeren waardoor energie kan worden bespaard.
(foto PhotoNews) Het gaat bijvoorbeeld om spaarlampen installeren, tochtstrips aanbrengen of grotere werken zoals nieuwe raamkozijnen installeren.
Iedereen kan een beroep doen op de energiesnoeiers. Een honderdtal laaggeschoolden zullen een opleiding krijgen. Nog eens twintig personen zullen de energiesnoeiers begeleiden.
Vlaams minister van Duurzame Ontwikkeling Kathleen Van Brempt (SP.A, foto) maakt volgend jaar 1,3 miljoen euro vrij voor het project. Dat moet gezinnen geld besparen en de overheid helpen de Kyoto-norm te halen.
"Veel huizen in Vlaanderen zijn slecht geïsoleerd", zegt Van Brempt. "Een betere isolatie kan de energiefactuur dertig procent goedkoper maken."
|
Wat gaan ze nog allemaal uitvinden? :rolleyes: |
|
|
| mellow_head |
| kut MSN doet weer onnozel :mad: |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by mellow_head
kut MSN doet weer onnozel :mad: |
sta in de krant da da enkel bij de Messenger Live systemen is. ik ben nog steeds met men oude messenger tevreden. hoe minder fratskes, hoe minder der kapot kan gaan eh :) |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Antony
sta in de krant da da enkel bij de Messenger Live systemen is. ik ben nog steeds met men oude messenger tevreden. hoe minder fratskes, hoe minder der kapot kan gaan eh :) |
wat fratskes zijn er aan die WLM? is trouwens van MS
dat er mensen zijn die de plus niet instaleren kan ik verstaan... (wel dat ook veel blabla is, wat ze vertellen over spyware etc...)
heb er toch niet veel last van ze van zijn ziektes ;) |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Antony
wat een zever, ik heb hier nog de gewone 7.5 |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by christina
wat een zever |
zal waarschijnlijk in 't laatste nieuws gestaan hebben :p |
|
|
| eieregooie |
| Ik had gister wat gezeik met me ene account op Miranda en ook op WLM, op me andere account op Trillian nergens last van gehad :) |
|
|
| MikeVee |
In april 2007 opent in Antwerpen een nieuwe danstempel de deuren. De naam van de nieuwe discotheek aan het Straatsburgdok is voorlopig nog een goed bewaard geheim. "Het staat wel vast het geen tweede Zillion wordt", meldt Debby Wilmsen van het bureau dat de communicatie voor de nieuwe tempel verzorgt.
Drijvende kracht achter de club is de Schotense ondernemer Dave Alpaerts. Hij heeft sinds kort alle nodige vergunningen op zak. De nieuwe dancing wordt 3.400 vierkante meter en zal plaats bieden aan 2.400 feestvierders. Naast vier zalen en een vip-ruimte komt er ook een restaurant en een dakterras van 1.000 vierkante meter.
"Alpaerts bedacht een heel nieuw concept. Het wordt zeker en vast geen tweede Zillion, maar het zal wel extravagant zijn", licht Wilmsen al een tipje van de sluier. Alpaerts wil met zijn dancing ook op een "iets ouder publiek" mikken. Zo zal de vip-ruimte voorbehouden zijn voor 30-plussers. In de andere zalen zijn 20-plussers meer dan welkom. Hoe het er concreet zal uitzien, is nog even afwachten. De eerste steen van de nieuwe club wordt een van de volgende weken gelegd. (belga)
Allez, een soort versuz in Antwerpen lijkt het wel. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Allez, een soort versuz in Antwerpen lijkt het wel. |
ideaal dus voor de gemiddelde Antwerpenaar :stongue: :haha: |
|
|
| Jasperovitsj |
| En qua muziek waarschijnlijk één zaal met groove en house, een andere zaal met R&B, en maandelijks een Jump-concept? :rolleyes: |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En qua muziek waarschijnlijk één zaal met groove en house, een andere zaal met R&B, en maandelijks een Jump-concept? :rolleyes: |
ze willen op een iets ouder publiek mikken... da bereikt ge naar mijn weten toch ni met een jump-concept |
|
|
|
|