|
De Offtopic Thread #4 (pg. 235)
|
View this Thread in Original format
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Xilver
|
Gert zijn uitdrukking/uistraling op deze foto is priceless :D |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Ja de vuilen aap doet het weer:
Regi - For A Jumper
Idd, samples geript van den Paul: For An Angel
En diene van Topradio zei dan nog: "Alles dat Regi onder handen neemt verandert in goud!" Dikke vuilen bucht ja, de schapen zijn de wereld nog nie uit :( |
Oh my. :nervous: |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Ja de vuilen aap doet het weer:
Regi - For A Jumper
Idd, samples geript van den Paul: For An Angel
En diene van Topradio zei dan nog: "Alles dat Regi onder handen neemt verandert in goud!" Dikke vuilen bucht ja, de schapen zijn de wereld nog nie uit :( |
O MY GOD... :nervous:
Die Regi, DIE!!! :whip:
 |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Ja de vuilen aap doet het weer:
Regi - For A Jumper
Idd, samples geript van den Paul: For An Angel
En diene van Topradio zei dan nog: "Alles dat Regi onder handen neemt verandert in goud!" Dikke vuilen bucht ja, de schapen zijn de wereld nog nie uit :( |
heh, das wel grof in feite |
|
|
| FCB_Fanatic |
de jumperkes zullen het in ieder geval wel een fantastisch plaatje vinden, en zullen naar alle waarschijnlijkheid totaal niet doorhebben dat het een rip is :rolleyes:
btw, iemand mss een sampleke dervan? of zou ik mijn eigen dat beter niet aandoen? :D |
|
|
| mrcanon |
tis eigenlijk nie Regi - For A Jumper
t'heet: For A Jumper - For An Angel
Regi moet er waarschijnlijk zelf beschaamd in zijn :p |
|
|
| FredNova |
| Die Pvd is een rip-off van Regi! :whip: |
|
|
| Real |
| Voor de mensen die HLN hebben; Luc heeft de voorpagina gehaald met zijn nierverkoop. :wtf: |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Real
Voor de mensen die HLN hebben; Luc heeft de voorpagina gehaald met zijn nierverkoop. :wtf: |
:stongue: :stongue: Ik dacht al dat de naam me bekend voorkwam toen ik deze morgen de krant las :D |
|
|
| mellow_head |
| Was Luc ni die ene mentaal gehandicapte die sex wou voorda em stierf? |
|
|
| FCB_Fanatic |
Morgen om 20u:
| quote: | PROGREZ Progressive
Hosted by DJ Airwave On DI.FM Progressive Chanal
2:00 pm - 4:00 pm
US Eastern time
Banshee Worx & Bonzai Music present PROGREZ.
Every last wednesday of the month DJ Airwave will guide you through the freshest progessive beats and showcasing the latest releases and the DJ talents of Banshee Worx sublabel Progrez.
Start time: 2PM US East / 19:00 UK / 20:00 Central Europe. |
|
|
|
| Eagle` |
howla scarlet unlimited is nu niet alleen meer voor de combi gebruikers van internet & telefonie, nu ook voor internet gebruikers : )))))
Download met echte breedbandsnelheid: 6 Mbps
Maandelijks inbegrepen dataverbruik van 30 GB
Uploaden doet u met een snelheid van 640 Kbps |
|
|
|
|