|
De Offtopic Thread #4 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Loraine
Heeftie zojuist aangepast, Wouterke :o |
pas nadat ik et zei: dank u , geef me mijn credits maar terug :) |
|
|
| MikeVee |
| Credits? Bedoel je posts? dat is hier toch niet belangrijk. |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Credits? Bedoel je posts? dat is hier toch niet belangrijk. |
neeeeeuh, bedoelde de credits voor de namechange van et topic ;) |
|
|
| eieregooie |
lol
mikeje slettebak
:p |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Credits? Bedoel je posts? dat is hier toch niet belangrijk. |
Da's nu het laatste waar ik op let...credits, wa zen da ? :nervous:
Tis hier nie zo dat je opeens met een bepaald aantal posts in The Lounge kan zoals op Clubcharts :o |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by ConFig
neeeeeuh, bedoelde de credits voor de namechange van et topic ;) |
Alles om de anderen tevreden te houden :D
Al gaan er veel het niet grappig vinden :o |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Alles om de anderen tevreden te houden :D
Al gaan er veel het niet grappig vinden :o |
ik ook niet , bol et maar af :haha: |
|
|
| eieregooie |
| dat maakt het des te mooier :D |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by ConFig
ik ook niet , bol et maar af :haha: |
Dan neem ik al men topics met me mee :disbelief |
|
|
| Loraine |
zeg, jongens, ik ga nu echt PITTEN ;) ;)
Slukes !
Nein nein, keine Zimmer frei, wel lekker blijven plakken he ! :haha: |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Dan neem ik al men topics met me mee :disbelief |
doe maar :p maken wij nieuwe :)
en neem je jo valley pics maar mee ook . is echt niet nodig hier :tongue3 |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Loraine
zeg, jongens, ik ga nu echt PITTEN ;) ;)
Slukes !
Nein nein, keine Zimmer frei, wel lekker blijven plakken he ! :haha: |
lol
dat kennen ze hier toch niet :tongue2 |
|
|
|
|