ja.. wij pasten bij mekaar op die moment .. :(
alles is gewoon volledig mis gelopen vanaf september vorig jaar ofzo.; ze kreeg echt een rotkarakter opeens en begon echt de bitch uit te hangen.. over het eerste jaar van men relatie mag ik echt niet klagen.. beste jaar van men leven.; *sigh*:o
eieregooie
ah, die eerste pic in de tweede post is mooi duidelijk... Die linker toch? :p
Loraine
Zo gaan die dingen Wout...ut slijt vanzelf :o
domineesje
ik ben maffen!!!!!!!!!!
eieregooie
quote:
Originally posted by ConFig
ja.. wij pasten bij mekaar op die moment .. :(
alles is gewoon volledig mis gelopen vanaf september vorig jaar ofzo.; ze kreeg echt een rotkarakter opeens en begon echt de bitch uit te hangen.. over het eerste jaar van men relatie mag ik echt niet klagen.. beste jaar van men leven.; *sigh*:o
Vooruit blijven kijken he... anders loop je nog een jaar te kniezen...
Loraine
quote:
Originally posted by domineesje
ik ben maffen!!!!!!!!!!
Slukes Domi ! X
Ik blijf nog 1 track ofzo hangen
ConFig
quote:
Originally posted by eieregooie
ah, die eerste pic in de tweede post is mooi duidelijk... Die linker toch? :p
rechter :p
maar ik die posts weer effe editen ;) pics wegpakken voor ik weer op men doos krijg morgen ;)
eieregooie
truste domi
Loraine
quote:
Originally posted by ConFig
....voor ik weer op men doos krijg morgen ;)
Uhhhh dat heeft hier in Olland wel een heel foute betekenis hoor :o
domineesje
quote:
Originally posted by eieregooie
Vooruit blijven kijken he... anders loop je nog een jaar te kniezen...
goed gezegd ei!!!
quote:
Originally posted by Loraine
Slukes Domi ! X
Ik blijf nog 1 track ofzo hangen
ken u loes morgen zie ik dat gen og 20 posts zette :p
eieregooie
quote:
Originally posted by ConFig
rechter :p
oh? :p
quote:
Originally posted by ConFig
maar ik die posts weer effe editen ;) pics wegpakken voor ik weer op men doos krijg morgen ;)
Wat een vertrouwen in den Ollanders en domi opeens :D