|
De Offtopic Thread #4 (pg. 313)
|
View this Thread in Original format
| _Jedi |
^ge moet u daar niet voor schamen!
Ook al is dat veel geld, als je dan elke dag mixt dan ga je daar ook het verdiende plezier uit halen.
Geloof me ik heb wel al stommiteiten uitgehaald met bedragen hoger dan 1000 Euro dus ge zijt niet slecht bezig! |
|
|
| Xilver |
Impulsaankopen zijn de beste :)
Mijn grootste impulsaankoop was iets van een 20.000 euro, en kheb er geen spijt van gehad :D |
|
|
| Real |
Was Anja zo duur?
:p |
|
|
| Den Backer |

Bron: Het Laatste Nieuws vrijdag 06.07.2007
Vannacht > 00:01-10:00 (exact om middernacht is hun 4 maanden closing afgelopen)
Vanaf morgen het normale schema:
-vrijdag: 23u - 10u
-zaterdag: 23u - 10u
-zondag: 20u - 06u
Ze hebben moeten toegeven aan de openingsuren maar tja... Tis toch weer open é. |
|
|
| Real |
| Ik moet vanmiddag voor de tweede keer naar een bedrijf gaan voor een sollicitatie, maar ik zit met een spierverrekking in mijn nek. Ik kan men hoofd amper recht houden, en ik kan niet naar rechts kijken. :whip: |
|
|
| Sh!fty |
Weet iemand nog wat dat alombekende programma is waarmee oa PVD mee mixed , zoiets waarmee je manueel de beats mee gelijk zet...
Wil es eens iets nieuws proberen :) |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Sh!fty
Weet iemand nog wat dat alombekende programma is waarmee oa PVD mee mixed , zoiets waarmee je manueel de beats mee gelijk zet...
Wil es eens iets nieuws proberen :) |
Ableton Live ? |
|
|
| Sh!fty |
| jaaaa , da was em, thnx :) |
|
|
| SpeedBoy |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Diggers ce soir |
You Lucky Bastard! :sadgreen:
:tongue2 |
|
|
| Eagle` |
| Dikke boite met Isis en Diggers :toocool: |
|
|
| Nasr |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Dikke boite met Isis en Diggers :toocool: |
d'office ket! :eyes:
Moeste gij trouwens dan niet al lang aan het maffen zijn? Ik was serieus blij dat ik in mijn bed kost kruipen zenne. |
|
|
|
|