|
De Offtopic Thread #4 (pg. 242)
|
View this Thread in Original format
| Tomorrow Traxx |
| Wij surfen tegenwoordig met signpost fulladsl, deze geeft een datavolume van 20 gig/maand tegen 28,5/maand en een snelheid van 4Mbps en eerlijk gezegd nog geen last gehad van de limiet :) . Als ge studeert of in de onderwijswereld zit betaalt ge zelfs maar 25/maand. De support werkt trouwens ook naar behoren. |
|
|
| Jasperovitsj |
Mijnen bril genseuveld tijdens de zaalvoetbal. I can't see right now :whip:
Wel zwaar gewonnen :D |
|
|
| FredNova |
http://www.youtube.com/watch?v=pAHbEhKDBYg
toch wel kicken!
bekijk ook zeker eens de andere filmpjes... |
|
|
| Jasperovitsj |
Roflol, er zitten toch een paar mongolen op D4M :toothless |
|
|
| Real |
| Haha ambras. :tongue2 |
|
|
| Jasperovitsj |
| Hoe droog Kevin daarop reageerde, zalig :D |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Mijnen bril genseuveld tijdens de zaalvoetbal. I can't see right now :whip:
Wel zwaar gewonnen :D |
Langleve contactlenzen :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Kben zwaar aant overwegen om er te nemen ja. Volgend seizoen misschien terug gaan veldvoetballen, en dan is een bril echt uitgesloten. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Kben zwaar aant overwegen om er te nemen ja. Volgend seizoen misschien terug gaan veldvoetballen, en dan is een bril echt uitgesloten. |
kweet nie of het waar is of enkel maar een gerucht. Maar in de vriendschappelijke zaalvoetbalcompetitie waarin ik speel, zou der eens iemand met bril gespeeld hebben (als keeper meen ik). Heeft toen eens ne bal in zijn gezicht gehad met als resultaat: bril gesneuveld en een oog kwijt ...
Dus mss idd beter overschakelen naar lenzen. Ik speel zelf ook zonder bril, maar heb der soms wel hinder van (heb nl geen lenzen ter vervanging) |
|
|
| Jasperovitsj |
Mijn glazen zijn bijna onbreekbaar. :) Ik ben deze zomer met de fiets gevallen en frontaal met de linkerkant van mijn gezicht tegen de grond gegaan. Ik heb er nu nog littekens van, dus het was een fameuze klap. En mijn bril was weliswaar perte totale, maar de glazen waren niét gebroken. Wel zwaar gekrast, maar niet eens gebarsten. Dus ik neem aan dat een bal die ook niet zal kunnen breken.
En ja, zonder enige vorm van versterking spelen is uitgesloten, want ik zie echt niet meer goed genoeg om vanop een paar meter details te onderscheiden. :s |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Roflol, er zitten toch een paar mongolen op D4M :toothless |
Haha, net gelezen. Ik voelde me verleid om me te registreren en wat mee te doen maar kzal het laten :p
Lekker droog Kevin, jij arrogante wannabe Dj :D |
|
|
| TOR |
Ik kreeg gisteren nog een e-mail van die kerel:
| quote: | | is maar om u aan te tonen da ge ni zo slim zijt als ge u wilt voordoen en da uw reactie getuigt van pure arrogantie en uitlokking...Wees daar maar eens écht van overtuigd. Da wou ik ff aantonen of denkt ge nu echt da het mij wa kan scheen wa iedereen hier zegt? echt ni ze cya |
Het grappige - of verontrustende - is dat hij al de leeftijd van 28 jaar heeft bereikt. :nervous: |
|
|
|
|