|
De Offtopic Thread #4 (pg. 123)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| quote: | Originally posted by Xilver
You don't just delete your way into Mordor. |
Plat. :toothless |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
nie lachen, DOEN !!! :whip: |
als ge het ni doet, wordt ge misschien gedelete wegens fake-heid:D |
|
|
| anke |
| ja christina we weten het |
|
|
| Antony |
| nú hebben we modder nodig |
|
|
| Dj LPG |
| véééééééééééééééééééééééééééééél modder! |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Real
'k Heb hem er vriendelijk doch kordaat op gewezen in zijn guestbook, maar hij zegt dat het geen remake is, en dat hij er geen sample van gebruikt heeft. :o |
En we gaan door met willekeurige citaten uit Dark-E's guestbook op mijn reactie:
- Wa ge zegt zedde zelf
- Kris is populair genoeg en heeft niks van andere tracks nodig en wees blij dat ie aan iets bezig is wat er op lijkt, het zal waarschijnlijk veel populairder worden dan die Strange World !! (deze verdient eigenlijk om in mijn sig te komen)
Kheb een nieuwe hobby gevonden, jumpers irriteren. :) |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Real
- Kris is populair genoeg en heeft niks van andere tracks nodig en wees blij dat ie aan iets bezig is wat er op lijkt, het zal waarschijnlijk veel populairder worden dan die Strange World !! (deze verdient eigenlijk om in mijn sig te komen)
|
:eyes: :haha: |
|
|
| mellow_head |
| Geef die link es naar da gb :D |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by Real
En we gaan door met willekeurige citaten uit Dark-E's guestbook op mijn reactie:
- Wa ge zegt zedde zelf
- Kris is populair genoeg en heeft niks van andere tracks nodig en wees blij dat ie aan iets bezig is wat er op lijkt, het zal waarschijnlijk veel populairder worden dan die Strange World !! (deze verdient eigenlijk om in mijn sig te komen)
Kheb een nieuwe hobby gevonden, jumpers irriteren. :) |
Haha respect! Aan intelligentie is ook nog geen enkele jumper gestorven.
Dark-e zelf was vroeger wel volledig voor trance. Die gast zat bij mij op school. Ik denk zelfs dak er een jaar mee in de klas heb gezeten en toen ging het altijd over trance. Voor zover ik nu nog op de hoogte ben is hij jump serieus moe, en wil hij overschakelen op trance.
Desalniettemin blijft die Strange World versie een schande! Ophangen! |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Real
Kheb een nieuwe hobby gevonden, jumpers irriteren. :) |
Ik kom efkes de rangen versterken op da forum :) |
|
|
| Progrez |
| Ik heb ook mijn plicht gedaan. |
|
|
|
|