|
De Offtopic Thread #4 (pg. 323)
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
| damn, de activiteit op het forum is echt bijzonder mager de laatste tijd. :( |
|
|
| Antony |
| goe opgemerkt. maar menne mailbox vindt da ni erg. |
|
|
| Eagle` |
| welk kalf zet er nu ook de optie aan, da ge een ebricht krijgt wanneer er gereplied wordt :gsmile: |
|
|
| Antony |
| dit kalf. en ben er vrij zeker van dat door deze benullige posts er meerdere mensen mailtjes aankrijgen. |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Gladius
damn, de activiteit op het forum is echt bijzonder mager de laatste tijd. :( |
Niet zo negatief zijn :p
In NLTA zouden ze blij zijn met een vijfde van het dagelijks aantal posts hier :D |
|
|
| Gladius |
lol ik wist nog niet eens dat zo'n optie bestond :D
waarom zou iemand ne mail willen over wat er in het OFFTOPIC thread staat? |
|
|
| Bl@ckOut |
| Hehe, bij mij stond die optie standaard aan in't begin, maar da stond rap terug af :p |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Antony
dit kalf. en ben er vrij zeker van dat door deze benullige posts er meerdere mensen mailtjes aankrijgen. |
+1:D |
|
|
| FCB_Fanatic |
4-2 verlies vandaag met de zaalvoetbal, maar ik ben toch content want deze ploeg was beter als degene waar we afgelopen zondag tegen gespeeld hebben.
En het was eens leuk om ne keer ne reservespeler te hebben, dan gaat het toch al stukken beter :) |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
En het was eens leuk om ne keer ne reservespeler te hebben, dan gaat het toch al stukken beter :) |
LOL =) |
|
|
| Jasperovitsj |
Hehe, true :)
Voor zaterdag staan we voorlopig ook nog maar met 11 man, dus ik zal m'n benen weeral mogen insmeren :nervous: |
|
|
| Antony |
| ik speel basket en zijn morgen zelfs me 12 :D |
|
|
|
|