return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 [329] 330 331 332 333 334 
De Offtopic Thread #4 (pg. 329)
View this Thread in Original format
Config
shiiiit,
juist terug van de student welcome party in Brugge, twas best wel nice . Magnus kwam draaien onder de gedaante van Tom Barman & CJ Bolland. Héél lekkere elektro en naar het einde toe kwam er zelfs een Pryda in de tracklist piepen. Tom Barman kan wel ni draaien, die gast had totaal geen gevoel welke plaat er paste op de huidige, waardoor zijn transitions totaal ni goed klonken.. CJ Bolland daarentegen; restekpa! Telkens het aan hem was smeet ie daar zo'n volledige kranke plaat op , het kot vloog bijna in brand :D zalige tracks en transitions , hij bleef sommige transitions meer dan 4 minuten aanhouden en in tegenstelling tot Tom Barman pasten deze tracks WEL super op elkaar :)
conclusie: lekker feestje! en twas voor nix, dus meer geld voor drank :p
jeronimo_jd
Ik heb deze zomer Magnus ook al bezig gezien op Maanrock. Het viel mij ook op dat Tom Barman ni zo goe mixte, het merendeel van zijn overgangen bestond erin om effe te beatmatchen en dan op 10 sec den overgang te doen, me een cigaret in één van zijn handen. Ma soit den Bolland compenseerde da wel voldoende, da is gewoon ne superDJ, goeie smaak, de iedeale combinatie van bekendere, meer underground en classics, en dan nog super mixen ook, en dan nog bescheiden blijven. Kmoet wel zeggen da Tom Barman voor sfeer kan zorgen, veel beter als bv. DJ Loveboat (Adriaan Van Den Hoof) van Discobar Galaxy...

Ik dacht trouwens da Tom Barman hoorproblemen had (Tinnitus) en een tijdje moest stoppen me draaien?
TOR
Wat een soep alweer op de weg vanmorgen.
Ik stond op het linkervak van de E40 aan te schuiven na een ongeval iets voorbij Aalter, toen een truckchauffeur besliste zijn vehikel vanuit de tegenovergestelde richting vlak naast mij in de middenberm te boren :eek: Ik kan je verzekeren dat er plezantere situaties bestaan. :nervous:
CygnusX
Nieuwe techniek om afbeeldingen te resizen
http://martinsc.net/new-era-of-image-resizing.html

Probeer het hier uit:
http://rsizr.com/

Wow! :eyes:
Antony
das wel iet knap. is probere sebiet dan :)
Transfusion
quote:
Originally posted by jeronimo_jd
Ik heb deze zomer Magnus ook al bezig gezien op Maanrock. Het viel mij ook op dat Tom Barman ni zo goe mixte, het merendeel van zijn overgangen bestond erin om effe te beatmatchen en dan op 10 sec den overgang te doen, me een cigaret in ��n van zijn handen. Ma soit den Bolland compenseerde da wel voldoende, da is gewoon ne superDJ, goeie smaak, de iedeale combinatie van bekendere, meer underground en classics, en dan nog super mixen ook, en dan nog bescheiden blijven. Kmoet wel zeggen da Tom Barman voor sfeer kan zorgen, veel beter als bv. DJ Loveboat (Adriaan Van Den Hoof) van Discobar Galaxy...

Ik dacht trouwens da Tom Barman hoorproblemen had (Tinnitus) en een tijdje moest stoppen me draaien?

Barman moest kiezen tussen draaien of nieuwe platen maken voor Deus, het laatste had uiteraard prioriteit. CJ Bolland is trouwens bezig met een nieuwe plaat te maken in de studio van de platenwinkel waar ik al m'n plaatjes koop =)

Relaxte kerel wel.
FCB_Fanatic
quote:
BANKREKENINGEN GEKRAAKT DOOR DE MAFFIA?
Het federaal parket is een onderzoek gestart naar aanvallen op de online diensten van drie Belgische banken. Een internationale criminele organisatie is erin geslaagd de beveiliging van drie banken te kraken. Het is de eerste keer dat dat op een georganiseerde manier gebeurt. De betrokken banken zouden KBC, Dexia en Argenta zijn. Een vijftiental klanten is geld kwijt, ze werden al vergoed door hun bank. In België zijn er al bijna vier miljoen mensen die minstens een deel van hun financiële verrichtingen via internet uitvoeren.

"DUIDELIJK HET WERK VAN SPECIALISTEN"
De Commissie voor Bank- en Financiewezen bevestigt dat er in de lente enkele geslaagde fraudepogingen geweest zijn. "Vooral in mei hebben we een aantal fraudegevallen vastgesteld die wel duidelijk het werk waren van specialisten", zegt woordvoerder Luk Van Eylen. "Alles wijst erop dat daar inderdaad de georganiseerde misdaad achter schuilgaat." "De betrokken banken hebben sindsdien bijkomende veiligingsmaatregelen genomen. Na juni hebben we geen enkel fraudegeval meer vastgesteld."

"INTERNETBANKIEREN BLIJFT WEL VEILIG"
Het internet blijft een veilige manier om de bankieren, zegt Marina De Moerlooze van Febelfin, de federatie van de Belgische banken. "Het is zo veilig als het maar kan zijn", zegt De Moerlooze. "België staat al van in het begin aan de top wat betreft de veiligingstechnieken."
"Ons land is ook altijd het eerste geweest om de nieuwste mogelijkheden toe te passen. Uiteraard blijft een constante alertheid wel wenselijk." In België gebeuren elke dag 500.000 internetbetalingen. De voorbije 3 jaar zijn er een vijftigtal fraudegevallen geweest, goed voor 800.000 euro.


Het begon tijd te worden dat ze der eens wat werk van gingen maken. Dat is ondertussen al bijna een jaar geleden dat ze dit mijn broer hebben gelapt. Het ergste van al is dan nog dat ze bij KBC vanaf het begin mijn broer verantwoordelijk hebben gehouden hiervoor. Hun systeem was "onfeilbaar", het MOEST wel een fout zijn van mijn broer. Zo dachten ze daar dat hij zijn code had weggegeven, suggereerden ze dat hij KBC wilden oplichten ...

Ze hebben hem inderdaad vergoed uiteindelijk, maar eer ze dat deden heeft wel mijn halve familie tegen KBC moeten zeggen dat ze op het punt stonden om er weg te gaan.
FCB_Fanatic
weer zaalvoetbal gehad vandaag, een verlies van 10-3. Het was tegen een goeie ploeg, maar het goalverschil weerspiegelt niet het eigenlijke verschil, hoewel de tegenpartij wel beter was.

een aantal lucky goals binnen gekregen en onze ploeg was vandaag gewoon niet echt op niveau. Hopelijk volgende week terug beter ... :)
Bl@ckOut
Wij hebben ook op ons doos gekregen, 7-2. Er waren wel verzachtende omstandigheden: 3 spelers hadden afgezegd waaronder onze keeper, waardoor we slechts ene wisselspeler hadden. Na een kwartier stond 't nog 1-1, maar dan begon 't fysiek wat door te wegen en konden we het ni meer belopen. De tegenstander was fysiek dan ook zeer sterk, met onder andere een paar beren van tegen de 100 kg, daar ga ik ni te veel mee in duel want dan plak ik tegen de muur :D

Mja, woensdag oefenwedstrijd en volgende maandag opnieuw competitie :)
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Bl@ckOut
Wij hebben ook op ons doos gekregen, 7-2. Er waren wel verzachtende omstandigheden: 3 spelers hadden afgezegd waaronder onze keeper, waardoor we slechts ene wisselspeler hadden. Na een kwartier stond 't nog 1-1, maar dan begon 't fysiek wat door te wegen en konden we het ni meer belopen. De tegenstander was fysiek dan ook zeer sterk, met onder andere een paar beren van tegen de 100 kg, daar ga ik ni te veel mee in duel want dan plak ik tegen de muur :D

Mja, woensdag oefenwedstrijd en volgende maandag opnieuw competitie :)


beetje dezelfde situatie als bij ons, alleen moeten wij het altijd stellen met maar ene reservespeler. Was dus een onbegonnen strijd: de tegenstander had drie reserves en het is bovendien ook een ploeg die al jaren samen speelt. Ze waren daarnaast ook fysiek sterker, en dat is helemaal niet verwonderlijk aangezien ze ook nog veldvoetbal spelen (in provinciale).

beren waren het buiten de keeper wel niet, maar die haalde daar serieus zijn voordeel uit, was nie langs te komen. Hij was gewoon te breed :p

Jasperovitsj
Hoe lang spelen jullie dan in de zaal? Wij spelen 2x25 minuten, en in heb eigenlijk geen probleem om een hele wedstrijd vol door te gaan. Wisselspelers zijn altijd handig, maar met maar 1 wissel kan je toch ook nog op volle kracht blijven spelen? :)


En beren van 100kg = rustig laten komen en dan op de counter koud pakken op snelheid :D
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Hoe lang spelen jullie dan in de zaal? Wij spelen 2x25 minuten, en in heb eigenlijk geen probleem om een hele wedstrijd vol door te gaan. Wisselspelers zijn altijd handig, maar met maar 1 wissel kan je toch ook nog op volle kracht blijven spelen? :)


En beren van 100kg = rustig laten komen en dan op de counter koud pakken op snelheid :D


zelf zou ik als veldspeler ene reservespeler te weinig vinden, maar als keeper maak ik de match wel zonder problemen uit. En één reservespeler blijkt voor mijn teammaats wel voldoende. Het is in ieder geval een enorme vooruitgang tov vorig jaar. Toen waren we bijna iedere match maar met vijf. Dat bleek echt wel te weinig, de eerste helft ging vaak gelijk op, maar het was dan in de tweede helft dat we het door vermoeidheid vaak uit handen gaven.

gisteren is er gewoon enorm slecht verdedigend, niemand was echt op niveau en de tegenpartij heeft daar goed gebruik van gemaakt.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 [329] 330 331 332 333 334 
Privacy Statement