|
De Offtopic Thread #4 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
Slaapwel.
maar jawel, die heeft immers een underground trance remix van Regi, en dat is nu eenmaal de beste belgische tranceproducer ooit :crazy: :eyespop: |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Slaapwel.
maar jawel, die heeft immers een underground trance remix van Regi, en dat is nu eenmaal de beste belgische tranceproducer ooit :crazy: :eyespop: |
Juist ja. En Eddy Wally verkoopt vliegende tapijten aan zijn marktkraam. |
|
|
| Phortastic |
woei grimbergen vant vat roelt olé olé :eyes:
kunnen die ollanders met hunne heineken nog wa van leren :D |
|
|
| eieregooie |
Ga slapen, trut! :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by ConFig
Juist ja. En Eddy Wally verkoopt vliegende tapijten aan zijn marktkraam. |
Vet, doet mijn er ene :D |
|
|
| Loraine |
| Ach man, neem jij fijn een Toppertje en een BrEeZaH ananas bij je tostie :tongue3 |
|
|
| eieregooie |
| tostie is al lekker op johhh :D yummie! |
|
|
| MikeVee |
Hahahahahahaha  |
|
|
| eieregooie |
sinds wanneer heb ik geen vlaggetje meer?
:( |
|
|
| ConFig |
| Toppertje heb ik al hele tijd geleden gezien hoor :) Ik heb een boot ownt die gewoon! :whip: |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Vet, doet mijn er ene :D |
moet je aan de Eddy vragen ;) |
|
|
|
|