|
De Offtopic Thread #4 (pg. 94)
|
View this Thread in Original format
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Deze morgen een naevus uit men gezicht laten snijden: 3 draadjes die er tot 7 september moete inzitten = tot 7 september mij thuis zitten vervelen :mad: :(
=> Ik ga men postcount hier eens verhogen :D |
wat is een naevus? |
|
|
| ConFig |
da zijn freaky pics :/
een wrat dus.. nja , kheb et ook gehad oor en ook een paar draadjes ..maar achteraf zijt ge toch content dat weg is :) en ge ziet er beter uit :happy2: |
|
|
| Tiger777 |
lol, een wrat :rolleyes:
Een moedervlek. Zo e bruin plekske. Ik had da verlede week met men gilette opengeschoren (bloed man, ge het daar geen idee van) omda ik ni goe zag :p
Dus dan maar besloten om die trut eruit te laten snijden eh :p |
|
|
| domineesje |
zitten wel afschuwelijke dingens tussen e
bwaaaik |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by ConFig
da zijn freaky pics :/
een wrat dus.. nja , kheb et ook gehad oor en ook een paar draadjes ..maar achteraf zijt ge toch content dat weg is :) en ge ziet er beter uit :happy2: |
ze heten dat een tache de bouté of iets in den aard |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | | Ook geen idee, maar een beeld zegt meer dan 1000 woorden ... |
Jullie dwingen mij eh :)
Dat dus, geen wrat :rolleyes: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Jullie dwingen mij eh :)
Dat dus, geen wrat :rolleyes: |
heb dat ook ;) en ik wist wat je bedoelde |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Tiger777
lol, een wrat :rolleyes:
Een moedervlek. Zo e bruin plekske. Ik had da verlede week met men gilette opengeschoren (bloed man, ge het daar geen idee van) omda ik ni goe zag :p
Dus dan maar besloten om die trut eruit te laten snijden eh :p |
tis zoiets dak bedoelde.. ook zelfde prob gehad.. de blijft gewoon bloeden zoon dingen :/ |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by domineesje
heb dat ook ;) en ik wist wat je bedoelde |
Jama, voort zelfde geld kunnen zo een dingen u de bijnaam "wrattenman" opleveren. Ik weet dat, omdat ik vroeger ook een wrattenman kende :stongue: |
|
|
| domineesje |
| ik las hier al een wrat, dak dacht wat bazuind ge nu :p |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by domineesje
bazuind ge nu :p |
yes! ik heb een DT fout gespot :D
Niks persoonlijks ze, maar dat toch bizar met mijn achteruitgaande kennis van het nederlands :p |
|
|
|
|