|
De Offtopic Thread #4 (pg. 259)
|
View this Thread in Original format
| FredNova |
| Hou de shoutwall deze week maar in de gaten op id-t.be ;-) |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by FredNova
Hou de shoutwall deze week maar in de gaten op id-t.be ;-) |
Hoe zit het nu eigenlijk met de site? Bij mij is plots de oude terug in de plaats van de nieuwe... :conf: |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Hoe zit het nu eigenlijk met de site? Bij mij is plots de oude terug in de plaats van de nieuwe... :conf: |
Dat ligt aan Proxy en DNS bij je ISP ;-) |
|
|
| domineesje |
| Mooi nieuw jasje, alleen krijg die muziek niet af :(, best wel storend als ge naar iets anders luistert. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by domineesje
Ik zie ze nog amper en hoe zou dat komen??? |
Gebruik ook eens je verstand ?
Er bestaat misschien een directe correlatie tussen de aantrekkelijkheid van een muziekgenre en het joinen van een bijbehorend forum... Bij mijn weten zit trance niet bepaald in z'n meest florerende / aantrekkelijkste periode dus hoef je ook geen grote flow van nieuwe members verwachten. De laatste grote golf was 2004 en daar zal het ook bij blijven, forever.
Wellicht zijn UKTA en NLTA ook leeggelopen door 4 neuten die het daar allemaal beter wisten :stongue: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Push2005
Gebruik ook eens je verstand ?
Er bestaat misschien een directe correlatie tussen de aantrekkelijkheid van een muziekgenre en het joinen van een bijbehorend forum... Bij mijn weten zit trance niet bepaald in z'n meest florerende / aantrekkelijkste periode dus hoef je ook geen grote flow van nieuwe members verwachten. De laatste grote golf was 2004 en daar zal het ook bij blijven, forever.
|
Heeft niks met mijn verstand te maken ze!!! Heel gemakkelijk om het op de hedendaagse trance te steken... Ik luisterde toevallig vandaag naar ASOT 29 (2002) en daar zei Armin dat ze toen al vreesden of er nog deftige trance was.. en gij nu :tongue2
| quote: | Originally posted by Push2005
Wellicht zijn UKTA en NLTA ook leeggelopen door 4 neuten die het daar allemaal beter wisten :stongue:
| . |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by domineesje
Heeft niks met mijn verstand te maken ze!!! |
Daaraan twijfelt niemand van ons! |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Push2005
Daaraan twijfelt niemand van ons! |
Tuurlijk niet jong
oh ja n00bs killed TA |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by domineesje
n00bs killed TA |
dikke bull, tis allemaal de schuld van id&t
dat weet nu ondertussen toch al iedereen!
:nervous: |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by FredNova
dikke bull, tis allemaal de schuld van id&t
dat weet nu ondertussen toch al iedereen!
:nervous: |
goeike :stongue:
Blijkbaar is hier niks veranderd tussen hier en 6 maand terug, doet mij plezier :p |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by domineesje
Mooi nieuw jasje, alleen krijg die muziek niet af :(, best wel storend als ge naar iets anders luistert. |
ge kunt die muziek toch gewoon op pauze zetten bovenaan? |
|
|
| Eagle` |
dezen thread is too negative plz delete of zoiet
:( :( :( :( :( :(
nutteloze posts, alle jingskes hoe kommer zer bij :d:d:d:d:d:d:d:d: ^^^^^^^^^^^^^ : ))))))))))))))))
edit 543: nee serieus, pronostiekskes maken bleft veu janetten |
|
|
|
|