|
De Offtopic Thread #4 (pg. 280)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| West-Vlamingen zijn zelden grappig. |
|
|
| Real |
| Waar bevindt zich de humor? Ik zie enkel een dom marginaal ventje met een verschrikkelijk irritant accent. |
|
|
| MikeVee |
Ik kom niet meer bij :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
wat een retard |
|
|
| Transfusion |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
moeilijk uit te leggen zo, ge moet het gewoon zelf gezien hebben :haha:
gewoon zondagavond naar de herhaling zien ;) |
Om hoe laat is da? |
|
|
| Jasperovitsj |
Die Gringo belichaamt echt alles waarom ik zo graag naar Temptation Island kijk :haha:
En we zijn uiteindelijk nog maar halfweg, dus het gaat alleen nog maar erger en marginaler worden :p |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Real
Waar bevindt zich de humor? Ik zie enkel een dom marginaal ventje met een verschrikkelijk irritant accent. |
hij verloochent zijn west-vlaamse roots ! aan de galg ermee |
|
|
| Push2005 |
| Ik ben speciaal voor Gringo de online episodes aan het bekijken en in te halen :toothless |
|
|
| The_G0dfather |
mwahaha,
"ofwel ligt ze te leuken met die jongen, vind ik wel leuk."
die twee kerels naast 'm kunnen zich nauwelijk nog inhouden |
|
|
| The_G0dfather |
"omdat ze dom en naiëf is"
KNAL
:haha: |
|
|
| Config |
zijn accent is wel cool , maar als ie zat is praat ie gelijk een gedialecteerden hollander :p
btw: wat een lucky kerel, zijn relatie zit erop en nu mag ie met de lekkere bitches doen wat ie wil :tongue2 |
|
|
|
|