|
De Offtopic Thread #4 (pg. 215)
|
View this Thread in Original format
| Den Backer |
Dunnow waar ik dit moest posten...
Het stond vandaag al op meerdere fora.
En ik kreeg daarnet mailken van claude el divino mailing list:
"WE LOST A VERY GOOD FRIEND
AND PROBABLY BELGIUM'S MOST TALENTED DJ.
ST.DIC
FOR LAST GREETINGS
THURSDAY 28th OF DECEMBER - 10.30 - ST.SULPITIUS CHURCH - GROTE MARKT - DIEST

WE WILL NEVER FORGET YOU
RESPECT AND LOVE!"
R.I.P. dude... |
|
|
| Jasperovitsj |
Hola, das onverwacht... what happened?
R.I.P. :( |
|
|
| Progrez |
| Zonde. Zijn sets in Fuse waren altijd dik in orde. |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Hola, das onverwacht... what happened?
R.I.P. :( |
Enkele quotes van andere fora:
nicoladisalvo:
| quote: | net vernomen dat goede kennis en collega dj st dic zelfmoord heeft gepleegt.
en level jay en deg die ik ook net nog even aan de telefoon heb gehad hebben het bevestigd
we gaan je missen scalle,je feestjes waren altijd meer dan af
respect to you
(en uit respect voor hem en zijn naasten ga ik in mijn volgende paar sets 1 minuit stilte inlassen ter nagedachtenis van hem) |
zolex (niet DEN zolex):
| quote: | | heb er de zaterdag een half uurtje mee staan klappe in fuse.en hem was er kapot van da hij na nieuwjaar nietmeer mocht spelen in de fuse.vindt het een spijtige zaak het was ne kei sympatieke gast die voor de muziek leefde. |
Wat de andere motieven waren weet ik ook niet... |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Den Backer
nicoladisalvo:
|
Hehe, das ne keigoeie vriend van mij :toothless |
|
|
| TOR |
| Heb hem jammer genoeg slechts 1 keer aan het werk gehoord, maar zijn opening voor James Holden was subliem! Paragliders - Infrarouge :crazy: |
|
|
| BZRK |
| quote: | Britse oma gijzelt vier werknemers die werk niet tegen kerst af hebben
Nadat vier arbeiders in het Noord-Engelse Rotherham aan een 59-jarige vrouw meegedeeld hadden dat de werkzaamheden die ze in haar appartement aan het uitvoeren waren niet op de beloofde datum klaar zouden zijn, heeft de vrouw de deuren van haar woonst gebarricadeerd. De vier mannen konden het huis niet meer uit.
Kerstdiner staat op het spel
Josie Medlock had enkele weken geleden van de arbeiders de belofte gekregen dat de werkzaamheden in haar appartement tegen Kerstmis af zouden zijn. Toen ze vrijdag hoorde dat dit niet het geval zou zijn, sloegen bij de vrouw de stoppen door. Josie, die vreesde dat haar kerstdiner voor 16 familieleden in het water zou vallen omdat haar gasfornuis nog niet klaar was, besloot de uitgangen van haar appartement te barricaderen.
Een van de "gegijzelde" mannen belde de politie, die even later kwam opdagen. De vrouw liet via de brievenbus weten dat ze de mannen geen pijn zou doen. "Het is een kwestie van principe", zo luidde het.
Uiteindelijk liet Josie de vier gaan nadat via bemiddeling van de gemeenteraad werd afgesproken dat de werkzaamen op tijd zullen beëindigd worden, maar dan wel door vier andere arbeiders. (belga/hln) |
:D |
|
|
| Den Backer |
| ^Das e goeiken.. :D |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
doeme, net te horen gekregen dat blijkbaar mijn linkervoorlicht stuk is :mad:
kan ik ALWEER naar de garage :( |
gij gaat daarvoor naar de garage? |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Antony
gij gaat daarvoor naar de garage? |
Hij kan er moeilijk mee naar den bakker gaan e :p |
|
|
| Antony |
| ik haal er gewoon een nieuwe in halfords ofzo... tenzij ge me ne porsche rijd ofzo isda ni moeilijk te vervangen hoor |
|
|
|
|