|
De Offtopic Thread #4 (pg. 58)
|
View this Thread in Original format
| diddi |
| ziet er mij Engels uit... kweet niet waarom... |
|
|
| Loraine |
Ik vind dat kitcherige juist wel leuk :nervous:
EN het past goed bij de rest hier in huis :o
 |
|
|
| Xilver |
| Voor mij moet het strak en modern zijn. Ik vind kitsch echt lelijk, maar over smaak valt natuurlijk niet te twisten :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Xilver
Voor mij moet het strak ... zijn. |
Da's klappen zie :cool: |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Xilver
Voor mij moet het strak en modern zijn. Ik vind kitsch echt lelijk, maar over smaak valt natuurlijk niet te twisten :) |
Idd ! Zowiezo uitgesproken voorliefde voor design hier (hetgeen meestal toch strak is).
Ben wel benieuwd naar de andere BETA cribs :p |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Xilver
Voor mij moet het strak en modern zijn. Ik vind kitsch echt lelijk, maar over smaak valt natuurlijk niet te twisten :) |
bwah er is gewoon teveel verschil op gebied van kitch om dat allemaal te veralgemenen vind ik:)
ma die foto van luc zijn meubel is wel afschuwelijk:D |
|
|
| Zehra |
| ^ hehe net juist de meubels die ik leuk vond in de folder van deba |
|
|
| Dj LPG |
geef mij toch maar antiek ze jonges:p
en @diddi: Ik heb daar dus nog nooit last van gehad... mss toch beter es late nakijken dan:) |
|
|
| Loraine |
Eindelijk ist gestopt met regenen hier in Olland..tijd om erop uit te trekken.
Ma kwil nog ff kwijt dattik toch wel erg moe word van al dat geboom/gevit/gekift op dit forum de laatste tijd. :( Echt zonde...
Voor degene die het Beljes_addict account beheert: tis nie leuk waar ge mee bezig zijt en ConFig: hou svp op met OVERAL op in te gaan. Tis echt dodelijk vermoeiend en komt de sfeer waarvoor het BETA forum garant stond, zeker nie ten goede ! :o
Mijn 2 centjes voor vandaag :nervous: |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Loraine
Eindelijk ist gestopt met regenen hier in Olland..tijd om erop uit te trekken.
Ma kwil nog ff kwijt dattik toch wel erg moe word van al dat geboom/gevit/gekift op dit forum de laatste tijd. :( Echt zonde...
Voor degene die het Beljes_addict account beheert: tis nie leuk waar ge mee bezig zijt en ConFig: hou svp op met OVERAL op in te gaan. Tis echt dodelijk vermoeiend en komt de sfeer waarvoor het BETA forum garant stond, zeker nie ten goede ! :o
Mijn 2 centjes voor vandaag :nervous: |
Net als voor Phortastic zijn reply in de "Right now"-topic: +1
Het gedoe rond Config begint serieus de keel uit te hangen. Khad nooit gedacht dat Cygnus hier echt zo nodig was om alles wat in de hand te houden.. |
|
|
| Tiger777 |
Beljes_dinge:
Total Posts: 24 (24 posts per day)
Nog 19,8 dagen en ge hebt een costum status :eyes:
Ik heb daar in den tijd e paar maand over gezet.
| quote: | | Khad nooit gedacht dat Cygnus hier echt zo nodig was om alles wat in de hand te houden.. |
Ik wel. Meer zelfs, ik had gedacht dat we zelfs meer dan cygnus nodig hadden om deze bende losgeslagen mafketels(vooral dark apostle dan) te bedwingen :stongue: |
|
|
|
|