return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 [101] 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 
De Offtopic Thread #4 (pg. 101)
View this Thread in Original format
diddi
quote:
Originally posted by christina
heerlijk weer om int zonneke te zitten:toocool:


en tis weer om te werken :mad:
Tiger777
quote:
De concentratie van het hormoon in het mannelijke zaad is 1.000 keer groter dan in de natuurlijke omgeving van vrouwelijke geslachtscellen.

Die onderzoeker heeft zich zeker nog nooit afgevraagd waarom de PROSTAat ook 'de prostaat' noemt zeker :rolleyes:
Trouwens, net voor de menstruatie piekt de hoeveelheid prostaglandine in het bloed naar de baarmoeder ook (=signaal om het afstoten te beginnen)

quote:
heerlijk weer om int zonneke te zitten

joa man, het goeie ouwe zomergevoel is weer helemaal terug :D



Kinderen = idd :nervous:
Ge zijt sowieso toch gebonden als ge klein mannen hebt waar ge zorg voor moet dragen en verantwoordelijkheid voor hebt. En verantwoordelijkheid is zo volwassen :nervous: :whip: :whip: :p
domineesje
^past u sig eens aan :p
christina
quote:
Originally posted by diddi
en tis weer om te werken :mad:


poor you...:p

kdenk da ik zelfs al wa kleur heb gepakt:toocool:
Tiger777
quote:
Originally posted by domineesje
^past u sig eens aan :p

vewy soon :clown:
Nabistai
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Een klasgenote van mij uit het middelbaar is gisteren bevallen van een dochtertje. Echt wel een beetje bevreemdend dat mensen op onze leeftijd al kinderen hebben.


Tis inderdaad een beetje bevreemdend als je soms dingen hoort over ex-klasgenoten.

Zo heb ik gisteren gehoord dat mijn klasgenoot van 2 jaar geleden zo maar eventjes een hartaanval gekregen heeft. Die kerel is nog maar 20 jaar :nervous:

Anyway, vandaag of morgen gingen ze zijn hartklep vervangen ofzo.
eieregooie
Ik heb op de middelbare school ook een aantal sterftegevallen meegemaakt. Twee docenten, de ene een hartaanval ofzo, en de ander had aids.

En drie leerlingen... Een jongen kreeg een astma aanval ofzo. Een meisje is op haar scootertje dood gereden door een auto vlak naast de school. En dan was er nog de jongen die met z'n auto tussen een lantaarnpaal en een vrachtwagen terecht kwam. Z'n vriendin die bij 'm in de auto zat overleefde 't niet.

Sja, jongeren en voertuigen he... Een gozer reed met z'n zwaar opgevoerde scooter een fietser de intensive care op, en een ander reed met een gangetje van 70 ofzo een bussluis in.

1 meisje is op de IC gekomen met alcohol vergiftiging.

Ben blij dat ik er zonder kleerscheuren doorheen ben gekomen...

(alhoewel, heb wel een keer een mes op me strot gehad :nervous: )
Phortastic
quote:
Originally posted by Nabistai
Tis inderdaad een beetje bevreemdend als je soms dingen hoort over ex-klasgenoten.

Zo heb ik gisteren gehoord dat mijn klasgenoot van 2 jaar geleden zo maar eventjes een hartaanval gekregen heeft. Die kerel is nog maar 20 jaar :nervous:

Anyway, vandaag of morgen gingen ze zijn hartklep vervangen ofzo.


ja idd, vriendin van kameraad van me. Wespensteek gehad toen ze sliep. Lag 's morgens gewoon dood in bed :nervous: :nervous:

Bleek er allergisch voor te zijn. Was ook begin 20, erg tragisch :(
Loraine
quote:
Originally posted by Nabistai

Zo heb ik gisteren gehoord dat mijn klasgenoot van 2 jaar geleden zo maar eventjes een hartaanval gekregen heeft. Die kerel is nog maar 20 jaar :nervous:

Anyway, vandaag of morgen gingen ze zijn hartklep vervangen ofzo.


Dan ist vast een congenitale (aangeboren) afwijking geweest. Heb op de Thorax Intensive Care zoveel jonkies verpleegd, toch wel bizar hoor, mensen van je eigen leeftijd in zulke situaties.:nervous:
Doet je goed nadenken over je eigen leven iig: eruit halen wat erin zit dus !
Tiger777
quote:
Originally posted by Loraine
Dan ist vast een congenitale (aangeboren) afwijking geweest. Heb op de Thorax Intensive Care zoveel jonkies verpleegd, toch wel bizar hoor, mensen van je eigen leeftijd in zulke situaties.:nervous:
Doet je goed nadenken over je eigen leven iig: eruit halen wat erin zit dus !

Feit. Hartkleppen gaan niet kapot op 20 jaar.
Da tweede is ook héél waar:clown:

domineesje
^ook maar triestig ze geen sig hebben :(

trekt u stoute schoenen aan, en ze zet ze weer, mijn betaparty sig had ik ook weer gezet, ze hebben er niet meer aangeweest :toothless
Jasperovitsj
Onze onderdirecteur van mijn middelbare school is vorige maand trouwens ook plots overleden. Mens was begin de 50, maar rookte en dronk niet en ging geregeld fietsen. Toch opeens een hartaanval gekregen en gedaan :sadgreen:

Achja, een oom van mij is 15 jaar geleden ook totaal onverwacht overleden. Die man was in topvorm, had net een paar weken ervoor succesvol fysieke testen afgelegd om piloot te worden. Op een avond zit hij rustig tv te kijken, zijn ogen draaien opeens weg en een minuut later was hij dood, hersenbloeding. Je weet gewoon nooit wanneer het komt, en er zijn ook geen garanties...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 [101] 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 
Privacy Statement