|
De Offtopic Thread #4 (pg. 101)
|
View this Thread in Original format
| diddi |
| quote: | Originally posted by christina
heerlijk weer om int zonneke te zitten:toocool: |
en tis weer om te werken :mad: |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | | De concentratie van het hormoon in het mannelijke zaad is 1.000 keer groter dan in de natuurlijke omgeving van vrouwelijke geslachtscellen. |
Die onderzoeker heeft zich zeker nog nooit afgevraagd waarom de PROSTAat ook 'de prostaat' noemt zeker :rolleyes:
Trouwens, net voor de menstruatie piekt de hoeveelheid prostaglandine in het bloed naar de baarmoeder ook (=signaal om het afstoten te beginnen)
| quote: | | heerlijk weer om int zonneke te zitten |
joa man, het goeie ouwe zomergevoel is weer helemaal terug :D
Kinderen = idd :nervous:
Ge zijt sowieso toch gebonden als ge klein mannen hebt waar ge zorg voor moet dragen en verantwoordelijkheid voor hebt. En verantwoordelijkheid is zo volwassen :nervous: :whip: :whip: :p |
|
|
| domineesje |
| ^past u sig eens aan :p |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by diddi
en tis weer om te werken :mad: |
poor you...:p
kdenk da ik zelfs al wa kleur heb gepakt:toocool: |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by domineesje
^past u sig eens aan :p |
vewy soon :clown: |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Een klasgenote van mij uit het middelbaar is gisteren bevallen van een dochtertje. Echt wel een beetje bevreemdend dat mensen op onze leeftijd al kinderen hebben. |
Tis inderdaad een beetje bevreemdend als je soms dingen hoort over ex-klasgenoten.
Zo heb ik gisteren gehoord dat mijn klasgenoot van 2 jaar geleden zo maar eventjes een hartaanval gekregen heeft. Die kerel is nog maar 20 jaar :nervous:
Anyway, vandaag of morgen gingen ze zijn hartklep vervangen ofzo. |
|
|
| eieregooie |
Ik heb op de middelbare school ook een aantal sterftegevallen meegemaakt. Twee docenten, de ene een hartaanval ofzo, en de ander had aids.
En drie leerlingen... Een jongen kreeg een astma aanval ofzo. Een meisje is op haar scootertje dood gereden door een auto vlak naast de school. En dan was er nog de jongen die met z'n auto tussen een lantaarnpaal en een vrachtwagen terecht kwam. Z'n vriendin die bij 'm in de auto zat overleefde 't niet.
Sja, jongeren en voertuigen he... Een gozer reed met z'n zwaar opgevoerde scooter een fietser de intensive care op, en een ander reed met een gangetje van 70 ofzo een bussluis in.
1 meisje is op de IC gekomen met alcohol vergiftiging.
Ben blij dat ik er zonder kleerscheuren doorheen ben gekomen...
(alhoewel, heb wel een keer een mes op me strot gehad :nervous: ) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Tis inderdaad een beetje bevreemdend als je soms dingen hoort over ex-klasgenoten.
Zo heb ik gisteren gehoord dat mijn klasgenoot van 2 jaar geleden zo maar eventjes een hartaanval gekregen heeft. Die kerel is nog maar 20 jaar :nervous:
Anyway, vandaag of morgen gingen ze zijn hartklep vervangen ofzo. |
ja idd, vriendin van kameraad van me. Wespensteek gehad toen ze sliep. Lag 's morgens gewoon dood in bed :nervous: :nervous:
Bleek er allergisch voor te zijn. Was ook begin 20, erg tragisch :( |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Zo heb ik gisteren gehoord dat mijn klasgenoot van 2 jaar geleden zo maar eventjes een hartaanval gekregen heeft. Die kerel is nog maar 20 jaar :nervous:
Anyway, vandaag of morgen gingen ze zijn hartklep vervangen ofzo. |
Dan ist vast een congenitale (aangeboren) afwijking geweest. Heb op de Thorax Intensive Care zoveel jonkies verpleegd, toch wel bizar hoor, mensen van je eigen leeftijd in zulke situaties.:nervous:
Doet je goed nadenken over je eigen leven iig: eruit halen wat erin zit dus ! |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Loraine
Dan ist vast een congenitale (aangeboren) afwijking geweest. Heb op de Thorax Intensive Care zoveel jonkies verpleegd, toch wel bizar hoor, mensen van je eigen leeftijd in zulke situaties.:nervous:
Doet je goed nadenken over je eigen leven iig: eruit halen wat erin zit dus ! |
Feit. Hartkleppen gaan niet kapot op 20 jaar.
Da tweede is ook héél waar:clown: |
|
|
| domineesje |
^ook maar triestig ze geen sig hebben :(
trekt u stoute schoenen aan, en ze zet ze weer, mijn betaparty sig had ik ook weer gezet, ze hebben er niet meer aangeweest :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
Onze onderdirecteur van mijn middelbare school is vorige maand trouwens ook plots overleden. Mens was begin de 50, maar rookte en dronk niet en ging geregeld fietsen. Toch opeens een hartaanval gekregen en gedaan :sadgreen:
Achja, een oom van mij is 15 jaar geleden ook totaal onverwacht overleden. Die man was in topvorm, had net een paar weken ervoor succesvol fysieke testen afgelegd om piloot te worden. Op een avond zit hij rustig tv te kijken, zijn ogen draaien opeens weg en een minuut later was hij dood, hersenbloeding. Je weet gewoon nooit wanneer het komt, en er zijn ook geen garanties... |
|
|
|
|