|
De Offtopic Thread #4 (pg. 52)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Not rly |
Dan weet jij meer dan ikzelf. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by TOR
Wat zijn we weer consequent bezig, lol.
Lieverdjes zoals X-Tune en Toni_D2 worden geband, terwijl "bepaalde anderen" hun gang mogen blijven gaan.. |
Sorry ik mag meer als een ander, zo is het nu eenmaal :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by TOR
Dan weet jij meer dan ikzelf. |
Wellicht. |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by ConFig
ik heb daar geen probleem mee. btw TOR en gij komen best overeen, tuurlijk denkt ie dan hetzelfde. |
omg, dus gij denkt hetzelfde als al uw vrienden?:D
kweeni ze, ik heb toch een eigen mening eigenlijk:p |
|
|
| mellow_head |
| Ooit van telepathie gehoord? :crazy: |
|
|
| domineesje |
| mannen en vrouwen tot laters he :sadgreen: |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by christina
omg, dus gij denkt hetzelfde als al uw vrienden?:D
kweeni ze, ik heb toch een eigen mening eigenlijk:p |
zei ik dat? nah..
ik heb ook een mening over jou , en die is ook ni tzelfde :p |
|
|
| christina |
| seg wa is da hier allemaal over mij?:conf: |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by christina
seg wa is da hier allemaal over mij?:conf: |
Te veel. |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Te veel. |
kweet het, vroeger ging alle aandacht om u:(
maar sinds uw ban zijn ze u precies vergeten:( |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by christina
kweet het, vroeger ging alle aandacht om u:(
maar sinds uw ban zijn ze u precies vergeten:( |
Blij te weten da ge het mij nog steeds kwalijk neemt :) |
|
|
| Nyah |
 |
|
|
|
|