|
De Offtopic Thread #4 (pg. 128)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
deze avond familiefeest ter gelegenheid van de 80ste verjaardag van men oma. Ik kan nie zeggen da ik echt naar die saaie bedoening uitkijk. Daarbij heb ik gisteren ook al een exclusieve premiere ten gehore gekregen van de leuke muziek die mij straks te wachten staat (Dana Winner en consoorten) en dat doet mij er niet meer naar uitkijken :(
khoop da'k der dus vlug tussenuit kan glippen want kheb eigenlijk andere en leukere plannen |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
deze avond familiefeest ter gelegenheid van de 80ste verjaardag van men oma. Ik kan nie zeggen da ik echt naar die saaie bedoening uitkijk. Daarbij heb ik gisteren ook al een exclusieve premiere ten gehore gekregen van de leuke muziek die mij straks te wachten staat (Dana Winner en consoorten) en dat doet mij er niet meer naar uitkijken :(
khoop da'k der dus vlug tussenuit kan glippen want kheb eigenlijk andere en leukere plannen |
pakt u muts en sjaal (zwaar verkouden), moffelt u mp3 speler erin, en het is opgelost :)
nog een maandje voor ons een groot familiefeest, 30 jaar huwelijk, 15 jaar bestaan vh bedrijf, 50 jaar wordt on paa en zal weer amusement zijn
:crazy: |
|
|
| Real |
| quote: | WOW what can i say i love what you have done with the Strange World track, It sounds really Fresh and Original.
PLEASE PLEASE PLEASE keep up the good work.
Note* This message is not to be taken seriously. |
Haha prachtig. :)
Er staan weer een pak grappige comments in die guestbook, onder andere iemand die over onze (tranceliefhebbers) intelligentie zit te zeiken, en zijn pleidooi begint met "Dit bevestigd".
Ach ja. :) |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Real
Er staan weer een pak grappige comments in die guestbook, |
+ iemand die staat te liegen dat em zwart ziet dat 3 à 4 posts van dezelfde IP afkomstig zijn en dat we dus één of twee personen zijn die onder verschillende namen posten. :) |
|
|
| MikeVee |
|
De vorige berichten waren over het feit dat hij opgenomen was in het ziekenhuis. |
|
|
| Bl@ckOut |
|
lol :D
Pim heeft in 't laatste nieuws een oproep gedaan naar katerine. Hij is wanhopig zonder zijn droomvrouw en wil ze absoluut terug. In deze oproep smeekt hij ze om terug te komen want hij houdt zielsveel van haar.
Loser :haha: |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by MikeVee
De vorige berichten waren over het feit dat hij opgenomen was in het ziekenhuis. |
Excuse me. :)
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
lol :D
Pim heeft in 't laatste nieuws een oproep gedaan naar katerine. Hij is wanhopig zonder zijn droomvrouw en wil ze absoluut terug. In deze oproep smeekt hij ze om terug te komen want hij houdt zielsveel van haar.
Loser :haha: |
Hij wil de hele wereld doen geloven dat hij hetero is. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Maakt er anders nen thread over... |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Maakt er anders nen thread over... |
:haha: :haha: :haha:
morgen, dan kan ik aan iedereen vertellen hoe goed het wel niet geweest is :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Niet vergeten een tracklist te maken hé! |
|
|
| TOR |
Dana Winner - Het Dorp
Quality. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by TOR
Dana Winner - Het Dorp
Quality. |
Dana Winner - The Old Man & The Sea (Tiesto In Search Of Sunrise Magikal Edit) :crazy: |
|
|
|
|