|
De Offtopic Thread #4 (pg. 158)
|
View this Thread in Original format
| Dj LPG |
Ze zijn daar ook wel goe bezeg precies... |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
Ze zijn daar ook wel goe bezeg precies... |
Haha, dat is in een groot deel van de wereld al een tijdje zo... Niet lachen enzo... alleen die uitzonderingen weet ik niet of die overal ook op die manier gelden :p
Maarre... ze maken het er eigenlijk juist makkelijker op... geen gezeik meer met vogeltjes en/of een beetje draaien etc. etc... |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Haha, dat is in een groot deel van de wereld al een tijdje zo... Niet lachen enzo... alleen die uitzonderingen weet ik niet of die overal ook op die manier gelden :p
Maarre... ze maken het er eigenlijk juist makkelijker op... geen gezeik meer met vogeltjes en/of een beetje draaien etc. etc... |
Ei? volgens mij heb je het niet heel het filmpje bekeken ... |
|
|
| eieregooie |
Jawel, dat het hoofddoekje wel mag, dat zijn "die uitzonderingen" waar ik het over heb. Er zijn er natuurlijk meer...
Maar ik vinnet een beetje slecht beargumenteerd van die gast. Bij hemzelf zie je ook z'n oren niet door z'n bolle kop. Er zullen op dat soort regels altijd uitzonderingen bestaan, dat kan gewoon niet anders. Dat wil niet zeggen dat de regel op zichzelf slecht is.
Het is gewoon weer een goedkoop staaltje propaganda van een waardeloze politieke partij die inspeelt op de afkeer onder een deel van de bevolking ten opzichte van moslims. Nu worden pasfoto's aangehaald om "discriminatie van autochtonen" aan te tonen? Het interesseert mij toch geen reet wie nou wat op z'n hoofd mag houden bij een pasfoto! Ga je liever met wat belangrijks bezighouden. Get is pas gestoord om te denken dat een dergelijk regeltje werkelijk een negatieve invloed op de sameleving heeft. |
|
|
| MikeVee |
| Dacht ik even naar D4M te surfen, is die site onbereikbaar. Zou het ermee gedaan zijn? :o |
|
|
| Real |
Zalig, een hele hoop nieuwe releases op het ITWT en Black Hole label zijn net released op Dancetunes. :)
Gelukkig heb ik gisteren Colour My Eyes niet besteld op vinyl, het was een érg nipte beslissing. :toothless |
|
|
| Dark Apostle |
| neig ik post vanop mijn nintendo ds, vlot is het niet, maar het werkt |
|
|
| Antony |
| met welk programma kan je streams in windows media player opnemen? alvast bedankt :) |
|
|
| kokkenmaster |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Dacht ik even naar D4M te surfen, is die site onbereikbaar. Zou het ermee gedaan zijn? :o |
Vanaf gister al. Eerst kreeg ik een fout inzake een query naar de database. Nu helemaal geen verbinding... Maar indien het het einde zou betekenen... So be it. Missen ga ik de laatste maanden erop alleszins niet. |
|
|
| Antony |
| merci, heb shareware van wmrecorder en freeware van Hi-Q recorder. Ken er niveel van dus nu enkel nog uitvissen hoe die dingen macheren... :) |
|
|
|
|