return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 [158] 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 
De Offtopic Thread #4 (pg. 158)
View this Thread in Original format
domineesje
hier instructie video voor het maken van de pasfoto's voor een paspoort zoals het in nederland tegenwoordig is : :nervous:


http://www.xs4all.nl/~reckles/Ronald038.wmv
Dj LPG
quote:
Originally posted by domineesje
hier instructie video voor het maken van de pasfoto's voor een paspoort zoals het in nederland tegenwoordig is : :nervous:


http://www.xs4all.nl/~reckles/Ronald038.wmv


Ze zijn daar ook wel goe bezeg precies...
eieregooie
quote:
Originally posted by Dj LPG
Ze zijn daar ook wel goe bezeg precies...


Haha, dat is in een groot deel van de wereld al een tijdje zo... Niet lachen enzo... alleen die uitzonderingen weet ik niet of die overal ook op die manier gelden :p

Maarre... ze maken het er eigenlijk juist makkelijker op... geen gezeik meer met vogeltjes en/of een beetje draaien etc. etc...
domineesje
quote:
Originally posted by eieregooie
Haha, dat is in een groot deel van de wereld al een tijdje zo... Niet lachen enzo... alleen die uitzonderingen weet ik niet of die overal ook op die manier gelden :p

Maarre... ze maken het er eigenlijk juist makkelijker op... geen gezeik meer met vogeltjes en/of een beetje draaien etc. etc...



Ei? volgens mij heb je het niet heel het filmpje bekeken ...
eieregooie
Jawel, dat het hoofddoekje wel mag, dat zijn "die uitzonderingen" waar ik het over heb. Er zijn er natuurlijk meer...

Maar ik vinnet een beetje slecht beargumenteerd van die gast. Bij hemzelf zie je ook z'n oren niet door z'n bolle kop. Er zullen op dat soort regels altijd uitzonderingen bestaan, dat kan gewoon niet anders. Dat wil niet zeggen dat de regel op zichzelf slecht is.

Het is gewoon weer een goedkoop staaltje propaganda van een waardeloze politieke partij die inspeelt op de afkeer onder een deel van de bevolking ten opzichte van moslims. Nu worden pasfoto's aangehaald om "discriminatie van autochtonen" aan te tonen? Het interesseert mij toch geen reet wie nou wat op z'n hoofd mag houden bij een pasfoto! Ga je liever met wat belangrijks bezighouden. Get is pas gestoord om te denken dat een dergelijk regeltje werkelijk een negatieve invloed op de sameleving heeft.
MikeVee
Dacht ik even naar D4M te surfen, is die site onbereikbaar. Zou het ermee gedaan zijn? :o
Real
Zalig, een hele hoop nieuwe releases op het ITWT en Black Hole label zijn net released op Dancetunes. :)

Gelukkig heb ik gisteren Colour My Eyes niet besteld op vinyl, het was een érg nipte beslissing. :toothless
Dark Apostle
neig ik post vanop mijn nintendo ds, vlot is het niet, maar het werkt
Antony
met welk programma kan je streams in windows media player opnemen? alvast bedankt :)
kokkenmaster
quote:
Originally posted by MikeVee
Dacht ik even naar D4M te surfen, is die site onbereikbaar. Zou het ermee gedaan zijn? :o

Vanaf gister al. Eerst kreeg ik een fout inzake een query naar de database. Nu helemaal geen verbinding... Maar indien het het einde zou betekenen... So be it. Missen ga ik de laatste maanden erop alleszins niet.

Transfusion
quote:
Originally posted by Antony
met welk programma kan je streams in windows media player opnemen? alvast bedankt :)

http://www.google.com/search?hl=en&...m+audio&spell=1

wat voor 'n type bron heb je?
Antony
merci, heb shareware van wmrecorder en freeware van Hi-Q recorder. Ken er niveel van dus nu enkel nog uitvissen hoe die dingen macheren... :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 [158] 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 
Privacy Statement