|
De Offtopic Thread #4 (pg. 83)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Tiger777
is 160 bij jullie niet zwaar strafbaar?:D |
Ach welnee... zit nog meetcorrectie op :toothless |
|
|
| Eagle` |
Ei rijdt met een hoeresloep :p
Rub rij je nog steeds met die witte mercedes ? :gsmile:
met hem nog meegereden naar Utrecht toen naar Addiction, de avond begon nogthans geweldig toen op nlta party met verdine & leander, al wat erna gebeurde was pure ellende though :(
Komt er eigelijk ooit nog nieuwe Addiction ? |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ach welnee... zit nog meetcorrectie op :toothless | :eek: :eek: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Ei rijdt met een hoeresloep :p
Rub rij je nog steeds met die witte mercedes ? :gsmile:
met hem nog meegereden naar Utrecht toen naar Addiction, de avond begon nogthans geweldig toen op nlta party met verdine & leander, al wat erna gebeurde was pure ellende though :(
Komt er eigelijk ooit nog nieuwe Addiction ? |
witte mercedes?? wilco??? blauwe platen?? |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by domineesje
hoe vervelend vind jij het niet om achter een tractor te rijden in de boerekouters?? ga je dan ook niet alles doen om hem voorbij te gaan?
en 160 vind ik niet meer door de beugel kunnen, daarvoor pakken ze je al je rijbewijs af, ale hier dan toch |
Dat is sterk afhankelijk van de situatie ter plekke he, wat wel en niet kan. Zo heb je op veel stukken in DLD geen beperking, maar de Franse Autoroute is daar bvb eigenlijk meer geschikt voor. En daarnaast is het ook nog van drukte afhankelijk.
Bovendien is er recentelijk in Oostenrijk een proef geweest met het verhogen van de max naar 160 op bepaalde stukken... Resultaat: schoner en veiliger. Dat wordt in NL nu ook overwogen. In denemarken hebben ze onlangs de snelheid verhoogd van 110 naar 130, resultaat: veiliger.
Dus om bij voorbaat te zeggen dat 160 onverantwoord is is onzin.
En om terug te komen op het inhalen. Ik doe er echt niet ALLES aan om maar in te halen. Ik doe het, als het kan! En als ik dan inhaal, doe ik het rap! |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by domineesje
witte mercedes?? wilco??? blauwe platen?? |
Witte Mercedes ja... Maar geen 2 liter dieseltje met blauwe platen hoor :tongue2
en Eigeel, New Wave was ermee bezig, maar die is helaas van TA verdwenen :( |
|
|
| domineesje |
ale dat overwegen ze :eek:
en de trucks blijven dan aan 80 rijden??? das zo effe verschil van 80 dhuhhh!!!
kweet het nog niet |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Witte Mercedes ja... Maar geen 2 liter dieseltje met blauwe platen hoor :tongue2
|
dus ge weet wie het is :) |
|
|
| eieregooie |
Ja, maar in NL zou het dan gaan om flexibele snelheden mbv matrixborden. 160 als t stil is en 100 in de spits ofzo.
In Italie heb je ook snelwegen waar de max 150 is.
Zo gek is het allemaal niet. Met 160 een vrachtwagen inhalen is imo vele malen veiliger dan ernaast blijven hangen. Dan raken ze je op een gegeven moment kwijt in de spiegels.
(correct me if I'm wrong, ik heb nooit in een vrachtwagen gereden, maar wel in een verlengde sprinter dus baseer me op het zicht dat ik in dat ding had) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by domineesje
dus ge weet wie het is :) |
Nee haha... blauwe platen zijn taxi's, en taxi's zijn 99 van de 100 keer 2 liter dieseltjes ;)
Die ene procent zijn de chauffeursdiensten, die lijken vaak wat dikkere motoren te hebben :toothless |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ja, maar in NL zou het dan gaan om flexibele snelheden mbv matrixborden. 160 als t stil is en 100 in de spits ofzo.
In Italie heb je ook snelwegen waar de max 150 is.
Zo gek is het allemaal niet. Met 160 een vrachtwagen inhalen is imo vele malen veiliger dan ernaast blijven hangen. Dan raken ze je op een gegeven moment kwijt in de spiegels.
(correct me if I'm wrong, ik heb nooit in een vrachtwagen gereden, maar wel in een verlengde sprinter dus baseer me op het zicht dat ik in dat ding had) |
das totaal niet te vergelijken he,in een gewoon voiture heb je ook een dode hoek he
ei eens meerijden om ervaring op te doen :toothless
ik vind dat de camions dan ook hun snelheid mogen aanpassen aan 100/u op die tijdstippen |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by domineesje
das totaal niet te vergelijken he,in een gewoon voiture heb je ook een dode hoek he
ei eens meerijden om ervaring op te doen :toothless
ik vind dat de camions dan ook hun snelheid mogen aanpassen aan 100/u op die tijdstippen |
Ja, het was meer om aan te geven dat ik het zicht in die bus al slecht vond ;)
En van mij mogen de vrachtwagens ook harder hoor :) |
|
|
|
|