|
De Offtopic Thread #4 (pg. 268)
|
View this Thread in Original format
| Dj LPG |
Ik had er uiteindelijk 12 gevonden, en diene me zijn tanden wist ik da uit james bond kwam ma ik kwam ni op de film:( Ma nu hebbek ze allemaal :D merci eh...
deze is wel wa moeilijker denk ik...
http://www.mms.com/us/dark/dark_game.jsp |
|
|
| De Geert |
| quote: | Originally posted by De Geert
kheb hier ook al 3 keer hetzelfde bericht gekregen van iemand die mobistar heeft...
hopelijk voor hun wordt het niet doorgerekent :p |
heb derachter de persoon gezien van wie ze kwamen, en blijkbaar zijn ze wel doorgerekent :stongue: |
|
|
| Den Backer |
Online petitie, om één van de laatste echte afterclub pareltjes in België te redden... Tekenen dus m.a.w.!!
www.kingsblijftopen.tk |
|
|
| Jasperovitsj |
| Wat een verwarde uitleg op die website :) |
|
|
| Zehra |
| weet er iemand hoe ik m4p-nummers gedownload via i-tunes gemakkelijk kan omzetten naar mp3? |
|
|
| Den Backer |
| Maandag zullen we weten wat Kings zelf gaat doen. Aldus een K-resident daarnet op msn... |
|
|
| FCB_Fanatic |
deze avond 4-2 verloren met de zaalvoetbal tegen de 2de in de stand :(
eerste helft ging goed, alleen komt de tegenstander vlak voor het einde ervan terug tot 1-1. Tweede helft werd het dan fysiek moeilijker aangezien we weer geen wisselspelers hadden, met dus die 4-2 als resultaat ... |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Zehra
weet er iemand hoe ik m4p-nummers gedownload via i-tunes gemakkelijk kan omzetten naar mp3? |
In iTunes: Edit -> Preferences -> Importing -> Import Using: MP3 Encoder
Als je dan rechterklikt op een liedje, zie je de optie 'Convert Selection to MP3'. Als je het nummer gekocht hebt en pech hebt, dan krijg je een melding dat het niet gaat omdat het bestand beschermd is. In dat geval zal het niet gemakkelijk gaan ;) |
|
|
|
|