|
De Offtopic Thread #4 (pg. 296)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| Maak het maar mee ... |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Xilver
De kamionchauffeur had de file niet gezien. Achterlijke uitleg. Gelijk den helft van de camionneurs waarschijnlijk in een boekske zitten lezen of half aan 't slapen. |
onlangs nog gehoord dat die chauffeurs tegenwoordig allemaal zo'n draagbaar dvdspelerke bijhebben, en op de autostrade opt gemak naar een filmke zitten zien:o |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Bertn
onlangs nog gehoord dat die chauffeurs tegenwoordig allemaal zo'n draagbaar dvdspelerke bijhebben, en op de autostrade opt gemak naar een filmke zitten zien:o |
Meer controles, en die gasten godverdomme direct hun rijbewijs afnemen. Dag broodwinning, had ge maar eerder aan moeten denken voor ge op onze wegen de mensen in gevaar komt brengen. |
|
|
| Antony |
| machtig! hoe die buffels elkander helpen enzo, dejen wij da ook maar... |
|
|
| _Jedi |
^ja wijs filmke.
Machtig hoe die buffels zo één groep vormen om het 'kleintje' te bevrijden en dan nog eens een op leeuwen te verjagen.
Door den duur kreeg ik medelij met de leeuwen,
aangezien ze echt wel jagen om te overleven kun je hun niets kwalijk nemen.
De verassing was toch wel die krokodil die aan één van die poten van het 'kleintje' hing en touwtje trek speelde met de leeuwen. |
|
|
| Antony |
| kvond ook eerst die leeuwen rotzakken, omda ze het kleintje pakken en ni me zen allen op ne grote springen ofzo. maar toen ze serieus in de minderheid kwamen te zitten stond ik terug aan hunne kant :p |
|
|
| Gladius |
vanavond naar show van Javier Guzman gaan kijken. Als ge hem niet kent, wel wat goei stukken te vinden op youtube.
zeer goed, volledig de stijl van Theo Maassen, hoewel laatstgenoemde nog wel een klas apart is. toch goed gelachen! |
|
|
| Belgian Bonzai |
| Allez ja, Benny, da sig affaire marcheert dus gewoon perfect é. Thumbs up! |
|
|
| Config |
| NOG een BeTA die gratis binnen mag zondag :p |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Bertn
onlangs nog gehoord dat die chauffeurs tegenwoordig allemaal zo'n draagbaar dvdspelerke bijhebben, en op de autostrade opt gemak naar een filmke zitten zien:o |
Dat ongeval is inderdaad door zo'n onnozele achterlijke chauffeur... die een 40 ton onder zijn gat niet waard is.
Niet iedereen heeft een dvd speler... en wordt schermke dat ge vanuit je auto ziet met de "dode hoek camera" of eventuele "gps" (camionchauffeur met een gps is het ook niet waard om chauffeur te noemen) niet verward, die dan wel verplicht is?
| quote: | | NOG een BeTA die gratis binnen mag zondag |
Is er een Beta die wel nog moet betalen? :) |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Gladius
vanavond naar show van Javier Guzman gaan kijken. Als ge hem niet kent, wel wat goei stukken te vinden op youtube.
zeer goed, volledig de stijl van Theo Maassen, hoewel laatstgenoemde nog wel een klas apart is. toch goed gelachen! |
heb die paar weken terug in gent gezien. die jonge sta bij mij op nummer 1 hoor :p
| quote: | Originally posted by domineesje
Is er een Beta die wel nog moet betalen? |
ik bennet ook al ni, wel nog aant twijfelen ofk er wel gebruik van ga kunnen maken... enerzijds zijn er andere opties en krijg ik niemand mee naar illusion, anderzijds willek vega komen supporten. |
|
|
|
|