|
De Offtopic Thread #4 (pg. 232)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Kheb daar ook last van...
You broke the internet!! |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Bertn
TA doet raar bij mij. ik zie gn enkele afbeelding, en alle links zijn in blauw ipv wit... |
smallband.. of gewoon een tijdelijk heel slechte connectie met TA..
is me ook al es overkomen.. |
|
|
| FCB_Fanatic |
Deze avond "Progrez" van Airwave op www.nrj.be
het hele programma voor vanavond:
22h-23h : "Progrez" by DJ Airwave
23h-24h : Dave Lambert.(Versuz)
24h-01h : Carl
01h-02h : RLP mix |
|
|
| Jasperovitsj |
| Valt dat online te beluisteren? Want ik kan precies alleen maar de Hit Channel krijgen, en op Smack That zat ik nu niet bepaald te wachten :nervous: |
|
|
| FCB_Fanatic |
ik vind ook nergens ne stream :(
kheb wel de info voor zijne 2-uur durende show op di.fm (de show op nrj is eigenlijk rebroadcast daarvan ;))
| quote: | PROGREZ Progressive
Hosted by DJ Airwave On DI.FM Progressive Chanal
2:00 pm - 4:00 pm
US Eastern time
Banshee Worx & Bonzai Music present PROGREZ.
Every last wednesday of the month DJ Airwave will guide you through the freshest progessive beats and showcasing the latest releases and the DJ talents of Banshee Worx sublabel Progrez.
Start time: 2PM US East / 19:00 UK / 20:00 Central Europe. |
volgende uitzending zou dus op 31 januari moeten zijn |
|
|
| FenixStyle |
| Op D4M loopt een interessante topic over de nieuwe Sabbam-wetgeving omtrent het gebruik van kopies van legale downloads ed... :) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Op D4M loopt een interessante topic over de nieuwe Sabbam-wetgeving omtrent het gebruik van kopies van legale downloads ed... :) |
Mej man, tzit daar precies wel vol van de dikkenekskes. "Ik ben prof dj. Ik koop voor 10.000 euro per jaar aan platen. blablabla"
Dikke bull is da, dat ge nog eens moet gaan betalen voor kopies van uw eigen legale muziek. Ik download tegenwoordig enkel nog maar legaal, en vinyl heb ik al enkele maanden niet meer gekocht. Maar moest ik ergens willen gaan draaien, moet ik nog eens extra gaan betalen om de muziek die ik legaal gekocht heb, op CD te schrijven en buitenshuis te spelen? Den boom in godverdomme. Ne mens doet dan al eens moeite om al z'n muziek legaal aan te schaffen, en dan moeten ze er nog geld uit kunnen kloppen. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Real
In de gazet stond dat een woordvoerder van Studio 100 ook al zei dat Gert wel degelijk iets van plan is.
Wij zijn benieuwd. :D |
Hoera! Gert organiseert een groot feest.
www.gertje.info |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Xilver
Mej man, tzit daar precies wel vol van de dikkenekskes. "Ik ben prof dj. Ik koop voor 10.000 euro per jaar aan platen. blablabla"
Dikke bull is da, dat ge nog eens moet gaan betalen voor kopies van uw eigen legale muziek. Ik download tegenwoordig enkel nog maar legaal, en vinyl heb ik al enkele maanden niet meer gekocht. Maar moest ik ergens willen gaan draaien, moet ik nog eens extra gaan betalen om de muziek die ik legaal gekocht heb, op CD te schrijven en buitenshuis te spelen? Den boom in godverdomme. Ne mens doet dan al eens moeite om al z'n muziek legaal aan te schaffen, en dan moeten ze er nog geld uit kunnen kloppen. |
Is idd dikke zever. En dan nog een bedrag van 250 euro, waarom niet he. Dit wil dus zeggen dat als je met legaal gebrande cd's wil draaien, dat SABAM 4 keer betaald wordt. Een eerste keer bij aankoop van een nummer, een 2e keer bij aankoop van een lege CD, een 3e keer door de bijdrage van de organisatie/café/whatever en nog een 4e keer door dit bedrag. Belachelijk! |
|
|
|
|