|
De Offtopic Thread #4 (pg. 199)
|
View this Thread in Original format
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by TOR
Dat zou betekenen dat de helft van de uitgaande jeugd roker is?
Lijkt me een hoog percentage.
Die afbeeldingen op de pakjes schrikken me eigenlijk ook wel wat af :nervous: Toch vrij beschamend om met zoiets over straat te lopen :wtf: |
WB KEVIN! |
|
|
| Zehra |
"Verdachte vluchtmisdrijf Wijnegem opgepakt"
http://www.nieuwsblad.be/Article/De...DMF06122006_038
Schandalig! Ze mogen de verdachte aan mij geven. Ik weet wel een gepaste straf! Elke dag een stuk van zn lichaam afsnijden en zout op zn wonden strooien. LIJDEN!!! Dat moet hij doen! |
|
|
| mellow_head |
| Da is wel erover ja. Zeikvolk, lynchen moeste zem! |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Zehra
Schandalig! Ze mogen de verdachte aan mij geven. Ik weet wel een gepaste straf! Elke dag een stuk van zn lichaam afsnijden en zout op zn wonden strooien. LIJDEN!!! Dat moet hij doen! |
:nervous: |
|
|
| Config |
Lijden.. wat die chauffeur gedaan heeft is heel erg ja, maar stel je voor dat het jezelf overkomt:
Ten eerste ken ik weinig chauffeurs die met opzet mensen aanrijden, en ten tweede, als je iemand omver rijdt dan kan ik het enigzins wel begrijpen dat ge zo freaked door die situatie, dat je zo snel mogelijk wegvlucht. Natuurlijk kunnen zoon dingen niet, maar ik begrijp het enigzins wel dat er bij zoon ongelukken soms gevlucht wordt door de daders, da lijkt me een 'menselijke' reactie |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Nee, maar als de rokers niet meer gaan, gaan hun vriendjes ook niet meer. En bovendien zullen veel horeca gelegenheden al de deuren kunnen sluiten als ze minder dan de helft van hun klanten verliezen.
Restaurants kan ik nog wel begrijpen. Mensen moeten toch eten. Maar een rookverbod in cafe's? Dan gaan mensen gewoon thuis zitten met een krat bier. |
in italie heeft het totnutoe weinig effect gehad op het uitgaansleven... |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Config
Lijden.. wat die chauffeur gedaan heeft is heel erg ja, maar stel je voor dat het jezelf overkomt:
|
If you only knew |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Config
Lijden.. wat die chauffeur gedaan heeft is heel erg ja, maar stel je voor dat het jezelf overkomt:
Ten eerste ken ik weinig chauffeurs die met opzet mensen aanrijden, en ten tweede, als je iemand omver rijdt dan kan ik het enigzins wel begrijpen dat ge zo freaked door die situatie, dat je zo snel mogelijk wegvlucht. Natuurlijk kunnen zoon dingen niet, maar ik begrijp het enigzins wel dat er bij zoon ongelukken soms gevlucht wordt door de daders, da lijkt me een 'menselijke' reactie |
dat is waar. maar dan nog kan je je een paar uur erna - als je niet meer aan het freaken bent - vrijwillig aangeven bij de politie. |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Nee, maar als de rokers niet meer gaan, gaan hun vriendjes ook niet meer. En bovendien zullen veel horeca gelegenheden al de deuren kunnen sluiten als ze minder dan de helft van hun klanten verliezen.
Restaurants kan ik nog wel begrijpen. Mensen moeten toch eten. Maar een rookverbod in cafe's? Dan gaan mensen gewoon thuis zitten met een krat bier. |
Van mij zouden ze dat gerust overal mogen doen, ook in discotheken. Erger mij daar mateloos aan als mijn ogen weer gaan tranen van die vieze rook. Beetje consistentie kan geen kwaad, overal verbieden die kankerstokken. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Bertn
dat is waar. maar dan nog kan je je een paar uur erna - als je niet meer aan het freaken bent - vrijwillig aangeven bij de politie. |
Tenzij je teveel gedronken hebt :p
Het vluchten komt onbewust ook wel door schaamte. In de maatschappij van vandaag is de indruk die je naar de buitenwereld achterlaat van immens belang en dan wil je absoluut niet met een stommiteit worden geassocieerd. |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Nee, maar als de rokers niet meer gaan, gaan hun vriendjes ook niet meer. En bovendien zullen veel horeca gelegenheden al de deuren kunnen sluiten als ze minder dan de helft van hun klanten verliezen.
Restaurants kan ik nog wel begrijpen. Mensen moeten toch eten. Maar een rookverbod in cafe's? Dan gaan mensen gewoon thuis zitten met een krat bier. |
Het rookverbod geldt toch enkel als er geen afzuiginstallatie in de zaak staat? |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Het rookverbod geldt toch enkel als er geen afzuiginstallatie in de zaak staat? |
Rookverbod
Ook al staat het er, niet-rokers hebben er nog last van. |
|
|
|
|