|
De Offtopic Thread #4 (pg. 283)
|
View this Thread in Original format
| Transfusion |
Neah, volgende aankoop wordt djm 800 :p
Best wel klote deze situatie :confused: |
|
|
| Devilex |
[[ LINK REMOVED ]]
Een setje met alle superhits uit de jaren 90, graag tracklist! |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Devilex
[[ LINK REMOVED ]]
Een setje met alle superhits uit de jaren 90, graag tracklist! |
:toocool: downen en hopen dak straks niet teveel drink dat ik niet begin mee te zingen als ik naar huis wandel :o |
|
|
| The_G0dfather |
hmm, kan lik niets meer in m'n sig krijgen :conf:
zelfs als 'k er gewoon iets in typ zie 'k 't niet
laat staan als ik dit erin plak

meer moet je toch niet doen dacht ik ? |
|
|
| The_G0dfather |
| haha, ge moet dus eerst iets typen :o |
|
|
| Transfusion |
| quote: | Originally posted by Devilex
[[ LINK REMOVED ]]
Een setje met alle superhits uit de jaren 90, graag tracklist! |
Helemaal niet slecht! Zitten leuke schijven tussen, maar ik ken ze belange niet allemaal... |
|
|
| domineesje |
| klik :crazy: :stongue: |
|
|
| Belgian Bonzai |
't Schijnt dat dit wel de moeite is met een 3D-brilletje.
Ik zou het niet weten...
ik heb geen 3D-brilletje :( |
|
|
| Antony |
| heb er jaar of 6 geleden eentje meegepikt uit disneyland. maar het enige effect is dat ik alle stofdeeltjes kan tellen die op men scherm zitten. toch maar is de moeite gedaan stofvodje te zoeken :p |
|
|
| Antony |
| doe dan als ik, was u auto ;) |
|
|
|
|