|
De Offtopic Thread #4 (pg. 245)
|
View this Thread in Original format
| christina |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Ik ben wel naar Qlimax geweest, maar heb geen gratis singletje in de bus gezien (had wel een vipticket en daar werd men ID-kaart niet ingescand) :( |
ge moogt da van mij hebben als ge wilt... |
|
|
| FredNova |
Ik heb geen idee hoe dat komt... of hoe die lijsten opgebouwd/verdeeld zijn.
Maar misschien kunnen Christina en MikeVee eens afspreken, iets gezellig eten, lekker drankje en dan ruilen jullie een Release tegen die Black cd?
;)
(tes mor om te lachuh he) |
|
|
| Config |
| een Vip-ticket voor Qlimax :toothless |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by christina
ge moogt da van mij hebben als ge wilt... |
Bedankt voor het aanbod :) , maar krijg straks de reclame van Sensation Black die een kameraad toegestuurd gekregen heeft. zal er wel inzitten vermoed ik.
| quote: | Originally posted by FredNova
Ik heb geen idee hoe dat komt... of hoe die lijsten opgebouwd/verdeeld zijn.
Maar misschien kunnen Christina en MikeVee eens afspreken, iets gezellig eten, lekker drankje en dan ruilen jullie een Release tegen die Black cd?
;)
(tes mor om te lachuh he) |
Ik doe niet aan internetmeetings :p
| quote: | Originally posted by Config
een Vip-ticket voor Qlimax :toothless |
Irritante, het was een gratis ticket. 3 dj's en de productie stonden mij aan, dus dan ga ik. |
|
|
| Jasperovitsj |
Een vraagje voor de vertalers hier:
Ik ben bezig met m'n CV, en ik zou "Milieudienst (van de gemeente) Schoten" moeten vertalen. Zelf kom ik niet verder dan " Department of Environment at Municipality of Schoten", maar dat bekt niet echt vlotjes. Enige suggesties of verbeteringen? :) |
|
|
| eieregooie |
Environmental Office
verder zou ik municipality weglaten, dat gebruiken ze in het engels volgens mij echt nooit... het feit dat je daarvoor werkt geeft al aan dat je voor de overheid werkt. Schoten op zich lijkt me genoeg, tenzij er ook een provincie schoten is oid en je moet specificeren dat het om een gemeentelijke baan gaat...
Environmental Office of Schoten zou ik ervan bakken denk ik... en anders eventueel Environmental Office of the municipality of Schoten |
|
|
| Eagle` |
| district ? Schoten is toch zon bekke gelijk oudergem, ukkel, ... van grootbrussel ma dan van antwerpen nee ? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Schoten is een gemeente, en het hoort niet bij Antwerpen zoals Wilrijk of Deurne bijvoorbeeld. DIe "municipality" wou ik er alleen maar bij zetten om duidelijk te maken dat ik voor de gemeente werkte, en niet voor één of andere onafhankelijke organisatie. :) |
|
|
| Belgian Bonzai |
| The Schotich community |
|
|
| CygnusX |
| mellow_head is weer gebanned :D |
|
|
| MikeVee |
| lol, wat is deze keer de reden? |
|
|
|
|