|
De Offtopic Thread #4 (pg. 147)
|
View this Thread in Original format
| christina |
| quote: | Originally posted by Config
maar ge had gij geen gelijk. ge zei dat ze hele liedjes opnieuw hebben moeten maken, en das dus duidelijk niet et geval geweest.. het waren de samples en strings enzo die ze voor een deel moesten terugmaken, en zelfs dan vind ik het nog altijd dom om dat maar op 1 locatie te bewaren..
Maar uw punt klopte dus toch niet he ;) |
ma da van u ook ni helemaal...
amai ik heb nog nooit iemand zo slecht zijn ongelijk weten toegeven |
|
|
| Eagle` |
| pls add me add me :gsmile: |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by christina
ma da van u ook ni helemaal...
amai ik heb nog nooit iemand zo slecht zijn ongelijk weten toegeven |
ik wel hoor :)
als anke zegt dat ze volledige tracks hebben moeten hermaken en ik antwoord daarop dat ze wel ongelofelijk dom moeten geweest zijn om een volledige track niet op cd ofzo te zetten dan heb ik gewoon gelijk. en al de rest wat erna kwam is uitbreiding (dacht wel dat ge de zever van de serieuze replies kon onderscheiden..) en moest ik ongelijk hebben dan zeg ik dat gewoon, da heb ik al genoeg gedaan de laatste weken. Got no problem with that. |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Config
ik antwoordt |
HAH! :D
& don't be such a mierenneuker:p |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by christina
HAH! :D
& don't be such a mierenneuker:p |
nice one :haha: you got me :toothless wordt dus tijd dat ik mijn posts begin te herlezen |
|
|
| Bunz |
kzit ook met die van msn
nieuw adres maken gaank wel nie doen :o |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Config
nice one :haha: you got me :toothless wordt dus tijd dat ik mijn posts begin te herlezen |
seg waarom edit gij uw posts constant? |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by christina
seg waarom edit gij uw posts constant? |
Pff, gij begint toch ook maar op vanalles te zagen ze... Wa voor problemen eb je daar nu mee :p |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by christina
seg waarom edit gij uw posts constant? |
mensen hebben ni graag dat ge 2 posts vlak na mekaar zet, en nadat er mensen waren die probs hadden met men postcount ben ik gewoon men posts gaan editen..
als je die fout bedoelt: fouten zijn er om verbeterd te worden he ;), dus pas ik die gewoon aan, ge hebt em toch gequote, no harm done. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Bunz
kzit ook met die van msn
nieuw adres maken gaank wel nie doen :o |
msn unistallen en herinstallen :p |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Push2005
Pff, gij begint toch ook maar op vanalles te zagen ze... Wa voor problemen eb je daar nu mee :p |
als een mens zich nu verveelt
whahahahahah! (binnenpretje) |
|
|
| Antony |
| af en toe contactpersonenlijst van msn opslaan is geen overbodige luxe :) |
|
|
|
|