return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 [110] 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 
De Offtopic Thread #4 (pg. 110)
View this Thread in Original format
The_G0dfather
radio, paar dagen gaan werken met de radio op en je hoort alleen maar rood, de kleur van jouw slipje :toothless
Bertn
quote:
Originally posted by Tiger777
cafépraat! :rolleyes:




twas maar om te lachen he;)
The_G0dfather
cafépraat = bertn at his finest

:p
domineesje
quote:
Originally posted by The_G0dfather
radio, paar dagen gaan werken met de radio op en je hoort alleen maar rood, de kleur van jouw slipje :toothless




Teeeeeeeee moeilijk
Tomorrow Traxx
Waar is den tijd da ze nog deftige trance op de radio speelden *zucht* :(
domineesje
quote:
Originally posted by Tomorrow Traxx
Waar is den tijd da ze nog deftige trance op de radio speelden *zucht* :(


hoe noemde (voor jasper me weer corrigeert ;)) die piratenzender?
dat was zalig, maar opden duur was je het beu ze, kende je de playlist van buiten :o
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Tomorrow Traxx
Waar is den tijd da ze nog deftige trance op de radio speelden *zucht* :(


da's al zolang geleden da ik het mij niet meer herinner :p

ik vertik het in ieder geval om nog naar de radio te luisteren, kheb daarom ook altijd mijne 'buzzer' opstaan. Om de zeven minuten loopt die af, en bij de derde keer kom ik altijd pas uit mn bed.
domineesje
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
da's al zolang geleden da ik het mij niet meer herinner :p

ik vertik het in ieder geval om nog naar de radio te luisteren, kheb daarom ook altijd mijne 'buzzer' opstaan. Om de zeven minuten loopt die af, en bij de derde keer kom ik altijd pas uit mn bed.


hehe ook drie keer :)
Push2005
Ik herinner me nog dat ze op Topradio een programma hadden dat "Nightclub" noemde; daar speelden ze (tot 2-3j geleden ofzo) wel fijne trance. Ene Steve Vandeputte speelde da; maar hij is buitengesmeten omdat hij met gedownloade mp3s naar de studio kwam :toothless
Progrez
C-Dance had rond 99 - 2000 ook zijn grandioze momenten.
Maar dat is nu ook allemaal voorbij.

FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Push2005
Ik herinner me nog dat ze op Topradio een programma hadden dat "Nightclub" noemde; daar speelden ze (tot 2-3j geleden ofzo) wel fijne trance. Ene Steve Vandeputte speelde da; maar hij is buitengesmeten omdat hij met gedownloade mp3s naar de studio kwam :toothless


ah, is die daarom buitengesmeten, is iets wat ik mij altijd heb afgevraagd want kvond dat die da nie slecht deed :)

als ik mij niet vergis is die daarna terug bij een lokale radiozender in de buurt van Gent begonnen. Ofwel hebben ze dat toen maar gezegd om te verbloemen dat em eigenlijk was buitengegooid :D
Tomorrow Traxx
Na Topradio is Steve van de Putte nog ongeveer een jaar naar contact gegaan (na 19 uur > contact-dance), maar waar die derna naartoe is gegaan is mij een raadsel. De Nightclub was idd zalig...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 [110] 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 
Privacy Statement