|
De Offtopic Thread #4 (pg. 205)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
| de belgische wetgeving is online te vinden hoor, ik heb er hier eens een punt van mij mee bewezen:p |
|
|
| domineesje |
| 't Gaat hier niet over de Belgische wetgeving... |
|
|
| Bertn |
hanee, over de hollandse zeker?
who cares about that:p |
|
|
| FenixStyle |
BETTENS BRENGT PLAAT UIT MET DJ TIESTO
_______________________________________
Sarah Bettens, de zangeres van K's
Choice die nu een solocarrière heeft,
gaat samen met de Nederlandse DJ Tiësto
een plaat uitbrengen.
Dat zegt Bettens in een gesprek met het
Leuvense studentenblad Veto. "Ik ben
met hem aan het praten om samen iets
uit te brengen, maar dat is heel
prematuur", aldus Bettens.
"Mensen die naar een totaal ander soort
muziek luisteren, leren mij op die
manier toch kennen. Als je op deze
manier, hoe moeilijk het ook is, twee
werelden kan verenigen, is dat toch
heel mooi", aldus de zangeres.
Bron: VRT Teletext |
|
|
| eieregooie |
LOL :toothless |
|
|
| diddi |
| Heeft er iemand ervaring met BOSE koptelefoons of oortjes? |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by diddi
Heeft er iemand ervaring met BOSE koptelefoons of oortjes? |
ook die reclame gezien? |
|
|
| eieregooie |
| Die Bose Triport dingen schijnen waardeloos te zijn iig... De oordopjes daarentegen schijnen wel vrij goed te zijn, maar voor dat geld zou ik ook eens naar de V-Moda Vibe dopjes kijken :) |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Think again. |
so, I thought again... het hele verhaal had ik nog niet gehoord, wist niet dat zo'n dingen gebeuren. (op afrekeningen na, maar zal het geval toch niet geweest zijn) ik steun de zoektocht naar de dader evenveel. Maar ik blijf erbij, een zware straf is zeker terecht, maar voor ledematen te amputeren moet je in andere culturen of verleden tijden zijn.
en sorry voor de late reactie, maar heb zopas werk. Dus wie al alleen woont en goedkopere en milieuvriendelijke energie wilt thuis moet bij mij zijn. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ge maakt zelf biogas aan? :p |
|
|
| Config |
| Ik heb anders ook nog wel wat biogas :p |
|
|
|
|