|
De Offtopic Thread #4 (pg. 196)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
Goed, het is best een aardige regeling eigenlijk :p In NL is zoiets niet verplicht trouwens hoor, maar je kan een dergelijke keuring er natuurlijk wel bij onderhandelen :) Maar aan de andere kant, als ik een auto van een kennis wil overnemen moet dat toch kunnen zonder gezeik?
En als Domi bereid is zelf zo'n keuring te doen, waarom dan nog 3 maanden wachten? Die verplichte keuring wordt toch wel doorberekend in de vraagprijs. |
|
|
| domineesje |
Bedankt allemaal! Ik had er idd bij moeten zeggen dat over een auto ging dat van mijn broer komt.
Ik stel me nu wel vragen bij die reglemantering. Hadden ze paar jaar terug geen reglementering toegevoegd ivm het onderhoudsboekje, dat houdt toch ook het gesjoemel met de km tegen? |
|
|
| Real |
Klik
Miljaar die idioot heeft z'n plaatje voor 50 euro kunnen verpatsen. :nervous: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Real
Klik
Miljaar die idioot heeft z'n plaatje voor 50 euro kunnen verpatsen. :nervous: |
hij mag fier zijn op zn eigen, hij heeft iemand serieus in't zak kunnen zetten
ik heb hier ook een exclusief plaatje liggen, die "1 year anniversary EP" van Banshee Worx (hier). Daar zijn maar 100 exmplaren van, ik kan mss ook eens proberen iemand in't zak te zetten. :rolleyes: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
300 exmplaren |
In de zak, neen de koper is dom... |
|
|
| Push2005 |
| Forever Friends moet wel de plaat zijn die ik op die dj beurs het meest van al tegenkwam... Ocharme die koper; en dat voor een handtekening. |
|
|
| Jasperovitsj |
| De sint is geweest!! :cool: |
|
|
| Config |
| de sint heeft een externe harde schijf van 300gb ingeplugged op mijne laptop :) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Real
Klik
Miljaar die idioot heeft z'n plaatje voor 50 euro kunnen verpatsen. :nervous: |
kheb een plaat van mike, getekend door mike, markus, perry en ARMIN!! ga da ook verkopen...
kben rijk, whi :toothless :cool: |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Zehra
kheb een plaat van mike, getekend door mike, markus, perry en ARMIN!! ga da ook verkopen...
kben rijk, whi :toothless :cool: |
T-Shirt met handtekeningen van Nic Chagall, Armin, Markus Schulz, M.I.K.E. en .... COR FIJNEMAN!!!! :eyes:
 |
|
|
| Config |

wooh , knor zwijneman, daar ga je veel geld voor krijgen :eyes: |
|
|
|
|