|
De Offtopic Thread #4 (pg. 134)
|
View this Thread in Original format
| christina |
| quote: | Originally posted by Vishnu
In die laatste heb ik nochtans enkele geweldig memorabele avondjes beleefd :p Als ge al schoon in de wind bent en ge hebt een leuke meute mee op de been kan dat soms toch de place to be zijn. |
en een verstopte neus!:p
want die geur al als ge daar voorbij loopt... |
|
|
| mellow_head |
| Zal ik blij zijn da het voetbal is strak... |
|
|
| domineesje |
Of te wel is benny blind of te wel loopt hij er gewoon van weg :eyes:
zag hem net toch brownsen? |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by domineesje
Of te wel is benny blind of te wel loopt hij er gewoon van weg :eyes:
zag hem net toch brownsen? |
Onmogelijk, ik zat in de tshirtwinkel :p |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by christina
en waar studeert ge nu weer? |
nice one :haha: |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by domineesje
zag hem net toch brownsen? |
isda het werkwoord voor brownies bakken? |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Antony
isda het werkwoord voor brownies bakken? |
HAHAHAHAHAHAHAH
:sadgreen:
:p |
|
|
| CygnusX |
| In het laatavond journaal: mellow_head is gebanned. |
|
|
| Push2005 |
| Ban of suspended ? :p |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by CygnusX
In het laatavond journaal: mellow_head is gebanned. |
ai nu gaat ie vervreemden van al zijn COR vriendjes :( |
|
|
| Wildfir3 |
Hehe benny, ik heb hier recentelijk die cd teruggevonden die gij mij eens hebt opgestuurd met al die bom-schijfjes... trippen :)
Newsflash: Benny rox! |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
Hehe benny, ik heb hier recentelijk die cd teruggevonden die gij mij eens hebt opgestuurd met al die bom-schijfjes... trippen :)
Newsflash: Benny rox! |
Steffie wordt melancholisch? |
|
|
|
|