|
De Offtopic Thread #4 (pg. 99)
|
View this Thread in Original format
| Transara |
| quote: | Originally posted by Loraine
Kinderen :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
+1
Stel nog maar even uit hoor, jongens, die handenbindertjes!:D
In dit geval blijf ik niet lekker plakken!:toocool:
Ik vind kinderen wel leuk, zolang ik ze maar weer terug mag geven aan de ouders, hahaha!:crazy: |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Transara
Ik vind kinderen wel leuk, zolang ik ze maar weer terug mag geven aan de ouders, hahaha!:crazy: |
ik wil echt wel kinderen zenne, maar zoals jasper zei, na de studies en met een deftige job:) |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by domineesje
:rolleyes: |
Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde "ambitie" denk ik dan maar hè :p Sommige mensen willen (weigeren) nu eenmaal om hun vrijheid, geluk, carrière of wat dan ook opzij te zetten voor iets als een kind. :D
Ik sluit me aan bij hetgeen Saar zegt: Leuk voor even op bezoek maar daarna weer lekker met de (overstresste, uitgeputte) ouders mee naar huis :D :D
Ik ben dol op mijn petekinderen, nichtje en neefje hoor, begrijp me niet verkeerd, maar als ik zie wat voor een wrakken de ouders zijn, ben ik pas echt gelukkig. En die hebben allemaal een heel deftige baan, dus dat zegt echt niks.
Zoals een van mijn beste vriendinnen zei (die dolblij is met haar kind overigens):"Kinderen, er gaat een wereld voor je dicht!" :stongue: :stongue: Of je nu een goed salaris hebt of niet, kinderen domineren gewoon je hele leven :rolleyes: Ieder zijn meug ! |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Loraine
maar als ik zie wat voor een wrakken de ouders zijn |
ik ben geen wrak ze!!!!! integendeel :o
| quote: | Originally posted by Loraine
"Kinderen, er gaat een wereld voor je dicht!" :stongue: :stongue: Of je nu een goed salaris hebt of niet, kinderen domineren gewoon je hele leven :rolleyes: Ieder zijn meug ! |
domineren :conf:
hoe je het bekijkt! |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Loraine
wat dan ook opzij te zetten voor iets als een kind.
|
IETS :conf:
dan ben je ook een iets!! precies animals in uw ogen |
|
|
| diddi |
Toen ik opt school zat, heb ik ook nog een meisje gekend die in haar laatste jaar (rond de examenperiode) is bevallen. Had er ook toen een "raar" gevoel bij...
Ach ja, een kinderwens, das trainen, trainen en nog eens trainen...
ps: Probleem is wel als ge tot uw 30e wacht en dan probeert, en het lukt niet direct... dat er dan wel eens paniek kan uitbreken. :confused: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by diddi
ps: Probleem is wel als ge tot uw 30e wacht en dan probeert, en het lukt niet direct... dat er dan wel eens paniek kan uitbreken. :confused: |
dacht ik ook net aan, binnen 5 jaar kan Loes haar brains anders denken ;) |
|
|
| Bertn |
| jij gebruikt precies graag english midden in een nederlandse sentence:p |
|
|
| Bertn |
| Het staat allemaal nog helemaal niet vast, maar ik heb het gevoel dat er een track van de hand van MIKE op de nieuwe ILT compilatie zal staan... |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Bertn
jij gebruikt precies graag english midden in een nederlandse sentence:p |
no comments :wtf: |
|
|
| Push2005 |
| Kinderen hebben kan hard zijn ... zie daze naar jump beginnen luisteren :nervous: :p |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Push2005
Kinderen hebben kan hard zijn ... zie daze naar jump beginnen luisteren :nervous: :p |
ge moet die wel opvoeden he:rolleyes: |
|
|
|
|