return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 [99] 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 
De Offtopic Thread #4 (pg. 99)
View this Thread in Original format
Transara
quote:
Originally posted by Loraine
Kinderen :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:


+1

Stel nog maar even uit hoor, jongens, die handenbindertjes!:D

In dit geval blijf ik niet lekker plakken!:toocool:

Ik vind kinderen wel leuk, zolang ik ze maar weer terug mag geven aan de ouders, hahaha!:crazy:
christina
quote:
Originally posted by Transara
Ik vind kinderen wel leuk, zolang ik ze maar weer terug mag geven aan de ouders, hahaha!:crazy:


ik wil echt wel kinderen zenne, maar zoals jasper zei, na de studies en met een deftige job:)
Loraine
quote:
Originally posted by domineesje
:rolleyes:


Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde "ambitie" denk ik dan maar hè :p Sommige mensen willen (weigeren) nu eenmaal om hun vrijheid, geluk, carrière of wat dan ook opzij te zetten voor iets als een kind. :D

Ik sluit me aan bij hetgeen Saar zegt: Leuk voor even op bezoek maar daarna weer lekker met de (overstresste, uitgeputte) ouders mee naar huis :D :D
Ik ben dol op mijn petekinderen, nichtje en neefje hoor, begrijp me niet verkeerd, maar als ik zie wat voor een wrakken de ouders zijn, ben ik pas echt gelukkig. En die hebben allemaal een heel deftige baan, dus dat zegt echt niks.

Zoals een van mijn beste vriendinnen zei (die dolblij is met haar kind overigens):"Kinderen, er gaat een wereld voor je dicht!" :stongue: :stongue: Of je nu een goed salaris hebt of niet, kinderen domineren gewoon je hele leven :rolleyes: Ieder zijn meug !
domineesje
quote:
Originally posted by Loraine

maar als ik zie wat voor een wrakken de ouders zijn


ik ben geen wrak ze!!!!! integendeel :o

quote:
Originally posted by Loraine
"Kinderen, er gaat een wereld voor je dicht!" :stongue: :stongue: Of je nu een goed salaris hebt of niet, kinderen domineren gewoon je hele leven :rolleyes: Ieder zijn meug !


domineren :conf:
hoe je het bekijkt!
domineesje
quote:
Originally posted by Loraine
wat dan ook opzij te zetten voor iets als een kind.




IETS :conf:

dan ben je ook een iets!! precies animals in uw ogen
diddi
Toen ik opt school zat, heb ik ook nog een meisje gekend die in haar laatste jaar (rond de examenperiode) is bevallen. Had er ook toen een "raar" gevoel bij...

Ach ja, een kinderwens, das trainen, trainen en nog eens trainen...

ps: Probleem is wel als ge tot uw 30e wacht en dan probeert, en het lukt niet direct... dat er dan wel eens paniek kan uitbreken. :confused:
domineesje
quote:
Originally posted by diddi


ps: Probleem is wel als ge tot uw 30e wacht en dan probeert, en het lukt niet direct... dat er dan wel eens paniek kan uitbreken. :confused:


dacht ik ook net aan, binnen 5 jaar kan Loes haar brains anders denken ;)
Bertn
jij gebruikt precies graag english midden in een nederlandse sentence:p
Bertn
Het staat allemaal nog helemaal niet vast, maar ik heb het gevoel dat er een track van de hand van MIKE op de nieuwe ILT compilatie zal staan...
domineesje
quote:
Originally posted by Bertn
jij gebruikt precies graag english midden in een nederlandse sentence:p


no comments :wtf:

Push2005
Kinderen hebben kan hard zijn ... zie daze naar jump beginnen luisteren :nervous: :p
christina
quote:
Originally posted by Push2005
Kinderen hebben kan hard zijn ... zie daze naar jump beginnen luisteren :nervous: :p



ge moet die wel opvoeden he:rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 [99] 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 
Privacy Statement