|
De Offtopic Thread #4 (pg. 152)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Zehra
ken de japanse termen wel nie echt :) kheb gene vis gegeten.
yakitori (kip), rijst met zoetzure saus, ebly + verschillende slaatjes (ééntje met zeewier), gefrituurde ajuin + rijstpapje met 7 kruiden
was wel lekker :) |
Beats mijn boterhammen hier hoor :sadgreen: |
|
|
| Dj LPG |
Zonet het mooiste en grappigste van heel men dag gezien...
Ne mens die met zijn armen in de lucht naar de radio van enkele bouwvakkers aan het luisteren was en aan iedereen die voorbijkwam met een gelukzalig gezicht de titel van da liedje zei...
Zo moesten er meer rondlopen, de mense genieten niemeer! |
|
|
| Jasperovitsj |
| Precies Henri De Bruyne :toothless |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Precies Henri De Bruyne :toothless |
wiesda? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Nooit In De Gloria gezien? :) |
|
|
| Dj LPG |
| jawel, ma die kan ik mij ni direct voor de geest halen;) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
thx :gsmile:
en nu op naar het volgend plaatje voor trancejanetten: Son Kite - Catch |
Catch is even hard trance als Paris hilton maagd is :gsmile: |
|
|
| De Geert |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
Zonet het mooiste en grappigste van heel men dag gezien...
Ne mens die met zijn armen in de lucht naar de radio van enkele bouwvakkers aan het luisteren was en aan iedereen die voorbijkwam met een gelukzalig gezicht de titel van da liedje zei...
|
en welk liedje was het dan? |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by djcresto
ff copy past van vrtnieuws:
tgaat toch over muziek en ik vind de uitspraak ronduit belachelijk.
Website SeniorenNet is veroordeeld
do 05/10/06 - De rechter in Antwerpen heeft de website Seniorennet veroordeeld voor het illegaal uitwisselen van muziek.
Seniorennet is een website voor oudere internetgebruikers. Een aantal gebruikers had onderling muziekbestanden uitgewisseld. En dat is een inbreuk op de auteursrechten.
Seniorennet moet daarom zorgen dat er geen muziek meer verspreid kan worden onder zijn leden, anders moet de beheerder een dwangsom betalen van 1.000 euro per dag.
Pascal Vyncke
(foto Belga)
Oprichter Pascal Vyncke vindt dat SeniorenNet niets te verwijten valt.
De klacht was gebaseerd op een aantal e-mails waarin links naar externe muziekwebsites zouden staan.
Op SeniorenNet zelf wordt volgens Vyncke helemaal geen illegale muziek aangeboden. De website bereikt dagelijks zo'n 60.000 bezoekers.
De rechter oordeelde dat de rol van SeniorenNet veel verder gaat dan alleen maar het spelen van doorgeefluik.
Het geeft immers instructies aan de gebruikers over wat wel en wat niet als muziekbijlage verstuurd kan worden. SeniorenNet is volgens de rechter dan ook verantwoordelijk voor wat zijn gebruikers doorsturen. |
behoorlijk belachelijk idd... |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by De Geert
en welk liedje was het dan? |
da is mij ontgaan:p eentje uit de 80's allesinds... |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Catch is even hard trance als Paris hilton maagd is :gsmile: |
maar da's wel een plaatje dat maanden in uwe sig gestaan heeft ;)
and u didn't get my point |
|
|
|
|