|
De Offtopic Thread #4 (pg. 271)
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by diddi
download limit upgaded to 50GB/month :tongue2 |
Scarlet? |
|
|
| The_G0dfather |
Users Browsing this Forum: Tilt - Bertn = ????
tss, forgivme, ben bezig met m'n scriptie :nervous: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by diddi
download limit upgaded to 50GB/month :tongue2 |
joe tzelfste hiej ons ma pakt telefon baa : )) |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by diddi
download limit upgaded to 50GB/month :tongue2 |
'Gij' leeft nog :o |
|
|
| Dj LPG |
wat een vette clap:eyespop:
zielig:(
Ooh ja, en blijkt dat het nu toch dit weekend zomeruur wordt... Mijn excuses voor de verkeerde info vorige week:) |
|
|
| Antony |
hebk mij toch ook effe in kwaad gemaakt toenk die for a jumper hoorde op de radio :mad: heb me laten vertellen dat onze vriend Regi der voor iet tussenzit, ma kben ni zo thuis in die zen alias'n
eender wie... afmaken |
|
|
| Antony |
| net tickets voor Javier Guzman in Gent besteld voor de 24sten april :crazy: |
|
|
| Zehra |
ah leuk, ik ontdek juist dat fotos die ik heb genomen op een arminfeestje op armadaevents.com staan ... zonder bronvermelding niks ...
I should sue them :o |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik denk echt dat je dat kan :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| Heeft er iemand eigenlijk afgelopen vrijdag naar Studio Brussel geluisterd, t waren BV's die de presentatie toen voor hun rekening namen. Ik heb het (on)genoegen gehad om daar naartoe te kunnen luisteren in de auto van ne kameraad, ... kvond het echt enorm slecht en zeker niet voor herhaling vatbaar. Ik denk niet dat dit het normale niveau van Studio Brussel was, maar als het toch zo moest zijn is het maar zielig |
|
|
|
|