|
De Offtopic Thread #4 (pg. 316)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
| quote: | Originally posted by vanoete
maar best wel grappig, Tiesto de n00b :D |
..ware het niet dat hij het in voorgaande episodes wél correct uitsprak. |
|
|
| Bertn |
| hola, das niet aangenaam:nervous: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Bertn
hola, das niet aangenaam:nervous: |
Zeker nie als ge geen glasbraakverzekering hebt. |
|
|
| Antony |
Ik amuseer me intussen al een jaar me zo'n mp3 mixerke van Hercules. maar zou da wel is willen opwaarderen om later men mp3's ook me platen te kunnen mixen. Zijn er experts die me kunnen zeggen ofk er goed aan doe zo'n Behringer BCD 2000 aan te schaffen of toch trouw aan Hercules te blijven en voor een MK2 te gaan.
en das wel een serieuze ster cresto, schandalig eigelijk |
|
|
| The_G0dfather |
das veel erger dan waar vincent vega pissed van wordt in pulp fiction
makkelijk praten achteraf maar je ziet, een garage huren kan zo z'n voordelen hebben, of direct iets zoeken met garege erbij, nuja, als je twee autos hebt ... |
|
|
| Transfusion |
| Weet er iemand ne winkel waar ge redelijk wat keuze hebt in skype-phones? |
|
|
| Belgian Bonzai |
Freak-hagelbol, luchtverplaatsing zoog de steen tot onder uw bolide. Wereldnieuws.
Realistisch, erg, maat. Hopen op spijt van die mensen en geen herhaling van de feiten. Het is niet: hoe het moet zijn; het is: hoe het is. Oplossen en opgelost. |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
Freak-hagelbol, luchtverplaatsing zoog de steen tot onder uw bolide. Wereldnieuws.
Realistisch, erg, maat. Hopen op spijt van die mensen en geen herhaling van de feiten. Het is niet: hoe het moet zijn; het is: hoe het is. Oplossen en opgelost. |
ok. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Paul Van Ostaaijen, ben jij dat? |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Paul Van Ostaaijen, ben jij dat? |
:haha: |
|
|
| speentje |
| drugs are bad :D |
|
|
|
|