|
De Offtopic Thread #4 (pg. 290)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
ik was zelf niet thuis en heb niet kunnen luisteren. Maar afgaande op de reacties die ik heb gelezen was die geweldig, volgens de meesten zelfs beter als John zn set :D
staat al een link in het tracklist forum. Maar Chris zal over een aantal dagen ook wel een link posten |
da valt wel al is meer voor zoals met FreQ ^^ |
|
|
| The_G0dfather |
| Gisteren trouwens universal nation met gringo vocals gehoord in de pinuts in gent, best wel lachen :D. "Ze ligt daar godverdomme in ne string met eur bloten tettn." |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Gisteren trouwens universal nation met gringo vocals gehoord in de pinuts in gent, best wel lachen :D. "Ze ligt daar godverdomme in ne string met eur bloten tettn." |
Ah dare, heb er ook nog gezeten vroeger.. dat plaatje wil ik wel es horen. En dan de tommeke-bootleg erna :) |
|
|
| The_G0dfather |
| ist nu in feite deadmaus of deadmau-five zoals der tijs zegt in zene radio show ? volgens mij kent ie gewoon geen l33t t4lk |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Gisteren trouwens universal nation met gringo vocals gehoord in de pinuts in gent, best wel lachen :D. "Ze ligt daar godverdomme in ne string met eur bloten tettn." |
er is al een bootleg met junk project - control ook:) |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
ist nu in feite deadmaus of deadmau-five zoals der tijs zegt in zene radio show ? volgens mij kent ie gewoon geen l33t t4lk |
Deadmau-five klinkt mij het meest aangenaam in de oren en ik ging er ook al wel een tijdje vanuit dat het zo is :) |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Deadmau-five klinkt mij het meest aangenaam in de oren en ik ging er ook al wel een tijdje vanuit dat het zo is :) |
same here.. volgens mij ist een leete naam waarvan het de bedoeling is dat je hem letterlijk uitspreekt.. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Deadmau-five klinkt mij het meest aangenaam in de oren en ik ging er ook al wel een tijdje vanuit dat het zo is :) |
Ik eis die te horen op 7 juli van u :p
Anders steek ik em opt einde in een 140bpm set |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Push2005
Ik eis die te horen op 7 juli van u :p
Anders steek ik em opt einde in een 140bpm set |
Dat eerste klinkt als een bedreiging ... dat laatste dan weer als een verkrachting :nervous: :p |
|
|
| Sh!fty |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Gisteren trouwens universal nation met gringo vocals gehoord in de pinuts in gent, best wel lachen :D. "Ze ligt daar godverdomme in ne string met eur bloten tettn." |
Zeg mij dat je de DJ gevraagd hebt hoe die plaat heette :D |
|
|
|
|