| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by diddi
Gaat er iemand naar Illusion morgen met Jonas Steur, Menno de Jong, Ron Van Der Beuken,...
Roll Call
diddi |
Ik wil wel, maar van m'n vrienden heeft er precies weer niemand tijd/goesting, dus 't zal weer niks worden :o |
|
|