|
De Offtopic Thread #4 (pg. 79)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Hehe, precies de Sam aan het woord :haha:
www.peakoil.be
They might have a point |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Onze kat is daarnet voor het huis doodgereden :(
De liefste poes die ik ooit heb gekend :( |
ik overleef dat niet moesten ze een van mijn katten voor de deur omverrijden :/
stomme automobilisten |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Onze kat is daarnet voor het huis doodgereden :(
De liefste poes die ik ooit heb gekend :( |
Mijn vorige kat en hond hebben ze ook doodgereden...
I know the feeling :( |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Onze kat is daarnet voor het huis doodgereden :(
De liefste poes die ik ooit heb gekend :( |
:sadgreen: |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by domineesje
filmpje |
repost :o :D
Is wel een interessant interview met lolo :tongue2 |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Onze kat is daarnet voor het huis doodgereden :(
De liefste poes die ik ooit heb gekend :( |
Innige deelneming :( |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Push2005
In een radio interview zei hij dat het een voorbeeld was van hoe z'n album zou klinken :nervous: |
LOL, das een joke toch he? :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
Khad een beetje hoop voor zen ablum, denk dat ik dat maar beter opberg :clown: |
|
|
| Nyah |
Sorry for your loss C. Onze kat zit altijd binnen, dus ik ben wel gerust dat hij ni omver gereden kan worden... Als we ooit verhuizen en we hebben een tuintje, zullen we em wel buiten laten.
De hond bij mijn ouders thuis mag de hof ni af, alles is afgemaakt met draad enz. Ik vind het sowieso ni kunnen als mensen hun hond laten loslopen op straat... :nervous: Ik zie hier in Antwerpen soms van die hondjes rondlopen, gans gevaarlijk bezig opt straat enz... De baasjes ervan zouden toch beter moeten weten.
| quote: | Originally posted by domineesje
stomme automobilisten |
En laten we vooral veralgemenen :p
Ik heb ook ooit eens een kat onder mijn wielen gehad, maja, twas nacht en t beest shoot ineens de straat over... Gelukkig kwam het beestje er blijkbaar met de schrik vanaf, want het liep snel door toen ik mijn auto stopte. Tja, het is altijd erg om je huisdier te verliezen, ma soms zijn zo'n ongelukken niet altijd de fout van automobilisten. |
|
|
| djcresto |
| Nog niet zo lang geleden reed ik bijna een hond omver. Echt wel een mooie. Het dier stak op zen dooie gemak over en bleef dan gewoon staan. Gelukkig kon ik nog tijdig remmen. Zelfde gebeurt ook regelmatig met katten. Ze zien je komen en dan blijven ze gewoon staan. Ik vermoed dat ze veelal verblind zijn ofzo. Jammer natuurlijk voor de personen die op die manier een dier moeten verliezen, maar tzijn nu eenmaal dingen die gebeuren. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Nyah
En laten we vooral veralgemenen :p
Ik heb ook ooit eens een kat onder mijn wielen gehad, maja, twas nacht en t beest shoot ineens de straat over... Gelukkig kwam het beestje er blijkbaar met de schrik vanaf, want het liep snel door toen ik mijn auto stopte. Tja, het is altijd erg om je huisdier te verliezen, ma soms zijn zo'n ongelukken niet altijd de fout van automobilisten. |
ik ook Anja (mijn eigen kat, die schaduw opzocht onder mijn wielen)
en punt heb je er wel op, remmen voor dieren is soms riskant voor je eigen leven, ik zal niet remmen, uitwijken voor een overstekend hert od |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by domineesje
ik ook Anja (mijn eigen kat, die schaduw opzocht onder mijn wielen)
en punt heb je er wel op, remmen voor dieren is soms riskant voor je eigen leven, ik zal niet remmen, uitwijken voor een overstekend hert od |
denk dat je beter uitwijkt voor een hert dan voor een kat of ander kleiner dier. Rij eens tegen 90 km/u een hert aan. Je auto, en misschien ook jezelf zullen er niet bijster goed voorkomen vrees ik. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by djcresto
denk dat je beter uitwijkt voor een hert dan voor een kat of ander kleiner dier. Rij eens tegen 90 km/u een hert aan. Je auto, en misschien ook jezelf zullen er niet bijster goed voorkomen vrees ik. |
ontwijkt ne keer aan 90km/uur, gelijk er zoveel ineens beginnen te sleuren aan hun stuur :toothless |
|
|
|
|