|
De Offtopic Thread #4 (pg. 256)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
Het is echt wel in om een reportage te doen over jump. Die gasten die vorige week op 'Man Bijt Hond' zijn geweest met hun ambitie om jump over Europa te verspreiden, die zijn gisteren ook op TMF geweest ...
echt twee enorm belachelijke kereltjes, ik hoop dat ze vanaf nu overal uitgelachen worden waar ze komen :p |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Het is echt wel in om een reportage te doen over jump. Die gasten die vorige week op 'Man Bijt Hond' zijn geweest met hun ambitie om jump over Europa te verspreiden, die zijn gisteren ook op TMF geweest ...
echt twee enorm belachelijke kereltjes, ik hoop dat ze vanaf nu overal uitgelachen worden waar ze komen :p |
Het ging dan ook om diezelfde gastjes... ;)
Maar bon, na omzwervingen in stadion, hotels, winkels, stations,... zijn ze nu dus eindelijk aanbeland waar ze zich echt thuisvoelen: Op Ketnet tussen de kleuters.. :p |
|
|
| domineesje |
| filmpje ergens te zien of Youtube? :D |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by domineesje
filmpje ergens te zien of Youtube? :D |
Had wel snelsnel eventjes gsm-camera aangezet, sebiet eens zien of het de moeite is om online te zetten.. :p Maar reportage wordt zowiezo morgen omstreeks 18u uitgezonden op Ketnet dus kunt ge uw kids leren hoe ze het vooral NIET moeten doen ;) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Op Ketnet tussen de kleuters.. :p |
Ik vraag me plotsklaps af hoe het met diee typ van beersel vergaan is, zijn leven is voorbij, een rustig pinke in café de feestzaal zit er d'office nemi in !
Zou hem ondertussen in thailand zitten vraag ik me dan af :wtf: :stongue: :gsmile: :p :tongue3 :thepirate :toothless |
|
|
| Devilex |
| Even tussendoor maar ik vind dat de sfeer hier enorm verziekt is. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Devilex
Even tussendoor maar ik vind dat de sfeer hier enorm verziekt is. |
jij niet alleen
code:
en nooit meer in belgische gedeelte.. ben dermee gestopt samen met paar andere.. sfeer was toen vrij verziekt
ja laat me raden door wie :-O
moet geen namen noemen zeker
ja ..
en mike addict :).. dan weet je genoeg :)
soms is't triestig
*en
wie mike addict?
op TA.. dat sfeer toen voral verziekte
iets met een j..
en nog nene andere ook (naam vergeten)
|
|
|
| Xilver |
| Verziekt? Ik vind het hier nog altijd plezant. Whoop whoop! |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Devilex
Even tussendoor maar ik vind dat de sfeer hier enorm verziekt is. |
Eerder saai dan verziekt IMO. |
|
|
| Xilver |
| Dat komt omdat ik niet meer op de mensen hun kap mag zitten :( |
|
|
| Bertn |
| dat heeft er geen zak mee te zien. |
|
|
| Devilex |
| Ik bedoelde eerder in de zin dat elk topic uitdraait in kakken op bepaalde personen, artiesten, ... |
|
|
|
|