| _Jedi |
^steek u bureau in brand,
dan zult ge snel warm hebben! ;)
OT:
Ik waag nog eens een poging op een datingsite (Relatieplanet.be)... :clown:
Kweet van men eigen dat ik best moeilijk ben in het kiezen en doornsuffelen van profielen..
maar wat is het beangstigend hoe weinig vrouwen/meiskes into 'Trance' zijn... :sadgreen:
Na bijna een maand betalend lid, toch eentje die misschien eens op date wil :) |
|
|