|
De Offtopic Thread #4 (pg. 131)
|
View this Thread in Original format
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Pff, morgen terug school :(
Vakanties gaan zo snel voorbij :( |
Idd, kheb er ook geen goesting in :( |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Idd, kheb er ook geen goesting in :( |
Mannekes, ik ben al een weekske terug bezig en zit al terug tot over mijn oren in't werk. Als alles goed gaat stromen er binnen een jaarke centjes binnen! :tongue3 |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Idd, kheb er ook geen goesting in :( |
begin ook morgen :/ |
|
|
| Loraine |
| Voor degene waarvan het academische jaar morgen weer begint: succes he ! :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| deze avond eerste zaalvoetbalwedstrijd gespeeld en jammer genoeg 3-1 verloren. Weer hetzelfde liedje als al vaker is voorgevallen, de eigen (open!!!) kansen gemist en dan op de tegenaanval koud gepakt :( |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Loraine
Voor degene waarvan het academische jaar morgen weer begint: succes he ! :) |
en voor diegenen waarvan dat al een week bezig is?? |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by christina
en voor diegenen waarvan dat al een week bezig is?? |
Of voor degenen waarvan dat al twee weken bezig is... :whip:
@ FCB-Fanatic: We wachten nog steeds vol ongeduld op uw party-report :cool: ;) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Of voor degenen waarvan dat al twee weken bezig is... :whip:
|
... is het veel minder erg, ze zijn het al gewoon ;) :clown:
;) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
@ FCB-Fanatic: We wachten nog steeds vol ongeduld op uw party-report :cool: ;) |
kort maar krachtig: it sucked, kheb der de ganse avond met een lang gezicht gezeten. Kben nog vrij lang gebleven en om kwart na 11 ben ik em als eerste gebold :D |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Tiger777
... is het veel minder erg, ze zijn het al gewoon ;) :clown:
;) |
Ik kan u nochtans verzekeren dat als ge op donderdag te horen krijgt da ge al de maandag erop moet beginnen ipv de week daarna, dat het dan toch serieus balen is hoor.. :mad: Had ik nog 1-2 weken extra vakantie gehad, net als de rest, dan had ik er veel minder problemen mee gehad om terug naar school te gaan.. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
kort maar krachtig: it sucked, kheb der de ganse avond met een lang gezicht gezeten. Kben nog vrij lang gebleven en om kwart na 11 ben ik em als eerste gebold :D |
Tracklist?!
Zijn er geen setjes opgenomen? :p |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Ik kan u nochtans verzekeren dat als ge op donderdag te horen krijgt da ge al de maandag erop moet beginnen ipv de week daarna, dat het dan toch serieus balen is hoor.. :mad: Had ik nog 1-2 weken extra vakantie gehad, net als de rest, dan had ik er veel minder problemen mee gehad om terug naar school te gaan.. |
ik zou blij zijn als ik terug kon studeren, dan hebde echt een leven, hieeeeeeeeeeeeeeeeeel relaxed, weinig zorgen, veel feesten ... :D
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Tracklist?!
Zijn er geen setjes opgenomen? :p |
muziek stond nie zo hard in't begin dus nie echt gehoord, daarna oa de polonaise, marco borsate, kreuners, clouseau ... en ik kan gene nederlandstalige muziek horen. Dus zoals ik al zei, het suckte keihard :p |
|
|
|
|