return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 [131] 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 
De Offtopic Thread #4 (pg. 131)
View this Thread in Original format
Shadowkid
quote:
Originally posted by Tiger777

Pff, morgen terug school :(
Vakanties gaan zo snel voorbij :(


Idd, kheb er ook geen goesting in :(
mrcanon
quote:
Originally posted by Shadowkid
Idd, kheb er ook geen goesting in :(


Mannekes, ik ben al een weekske terug bezig en zit al terug tot over mijn oren in't werk. Als alles goed gaat stromen er binnen een jaarke centjes binnen! :tongue3
Config
quote:
Originally posted by Shadowkid
Idd, kheb er ook geen goesting in :(


begin ook morgen :/
Loraine
Voor degene waarvan het academische jaar morgen weer begint: succes he ! :)
FCB_Fanatic
deze avond eerste zaalvoetbalwedstrijd gespeeld en jammer genoeg 3-1 verloren. Weer hetzelfde liedje als al vaker is voorgevallen, de eigen (open!!!) kansen gemist en dan op de tegenaanval koud gepakt :(
christina
quote:
Originally posted by Loraine
Voor degene waarvan het academische jaar morgen weer begint: succes he ! :)


en voor diegenen waarvan dat al een week bezig is??
FenixStyle
quote:
Originally posted by christina
en voor diegenen waarvan dat al een week bezig is??


Of voor degenen waarvan dat al twee weken bezig is... :whip:



@ FCB-Fanatic: We wachten nog steeds vol ongeduld op uw party-report :cool: ;)
Tiger777
quote:
Originally posted by FenixStyle
Of voor degenen waarvan dat al twee weken bezig is... :whip:

... is het veel minder erg, ze zijn het al gewoon ;) :clown:

;)
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by FenixStyle
@ FCB-Fanatic: We wachten nog steeds vol ongeduld op uw party-report :cool: ;)


kort maar krachtig: it sucked, kheb der de ganse avond met een lang gezicht gezeten. Kben nog vrij lang gebleven en om kwart na 11 ben ik em als eerste gebold :D
FenixStyle
quote:
Originally posted by Tiger777
... is het veel minder erg, ze zijn het al gewoon ;) :clown:

;)


Ik kan u nochtans verzekeren dat als ge op donderdag te horen krijgt da ge al de maandag erop moet beginnen ipv de week daarna, dat het dan toch serieus balen is hoor.. :mad: Had ik nog 1-2 weken extra vakantie gehad, net als de rest, dan had ik er veel minder problemen mee gehad om terug naar school te gaan..

FenixStyle
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
kort maar krachtig: it sucked, kheb der de ganse avond met een lang gezicht gezeten. Kben nog vrij lang gebleven en om kwart na 11 ben ik em als eerste gebold :D


Tracklist?!
Zijn er geen setjes opgenomen? :p
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by FenixStyle
Ik kan u nochtans verzekeren dat als ge op donderdag te horen krijgt da ge al de maandag erop moet beginnen ipv de week daarna, dat het dan toch serieus balen is hoor.. :mad: Had ik nog 1-2 weken extra vakantie gehad, net als de rest, dan had ik er veel minder problemen mee gehad om terug naar school te gaan..


ik zou blij zijn als ik terug kon studeren, dan hebde echt een leven, hieeeeeeeeeeeeeeeeeel relaxed, weinig zorgen, veel feesten ... :D

quote:
Originally posted by FenixStyle
Tracklist?!
Zijn er geen setjes opgenomen? :p


muziek stond nie zo hard in't begin dus nie echt gehoord, daarna oa de polonaise, marco borsate, kreuners, clouseau ... en ik kan gene nederlandstalige muziek horen. Dus zoals ik al zei, het suckte keihard :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 [131] 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 
Privacy Statement