|
De Offtopic Thread #4 (pg. 206)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| Kzit al heel den avond met biogas |
|
|
| eieregooie |
| Jongens, wat jullie hebben is chemogas :p |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Antony
Maar ik blijf erbij, een zware straf is zeker terecht, maar voor ledematen te amputeren moet je in andere culturen of verleden tijden zijn. |
iemand doodrijden, en niet voor de gevolgen instaan... da hoort wel bij onze cultuur zekers?
AFHAKKEN DIE EDELE LEDEMATEN! !!! :p
nee, iedereen begrijpt me verkeerd. dat van da afsnijden en zout strooien was eigenlijk synoniem voor een zware straf want hier zijt ge al vrij de dag nadat je iets ergs hebt gedaan... |
|
|
| domineesje |
| Kan er me iemand zeggen wat .mxm bestand is? |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by domineesje
Kan er me iemand zeggen wat .mxm bestand is? |
is dat geen Xbox bestand? |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
is dat geen Xbox bestand? |
dunno, weet alleen dat een matrixbestand is, maar wat is dat? |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by domineesje
dunno, weet alleen dat een matrixbestand is, maar wat is dat? |
Geen idee:p
in een matrixbestand zitten waarschijnlijk allerhande gegevens opgeslagen zoals dat bij een matrix in de wiskunde gaat eh... Met een bepaald programma zal je dan de gegevens van een bepaalde plaats uit die matrix kunnen uitlezen en verwerken... Als ik me niet vergis gebruiken ze dergelijke bestanden ook bij dvd's of toch divx / xvid om hun ondertitels te laden... |
|
|
| mellow_head |
| Das idd een media Xbox-file. Ma hoe da ammel werkt weetk ook ni, google het. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Zehra
nee, iedereen begrijpt me verkeerd. dat van da afsnijden en zout strooien was eigenlijk synoniem voor een zware straf want hier zijt ge al vrij de dag nadat je iets ergs hebt gedaan... |
Heet van de naald:
| quote: | Doodrijder moet vier jaar de cel in
wo 13/12/06 - Een man uit Nevele die vorig jaar een dodelijk ongeluk heeft veroorzaakt langs het kanaal Oostende-Brugge, heeft vier jaar effectieve celstraf en een levenslang rijverbod gekregen.
De 25-jarige man reed op 30 juli vorig jaar op het jaagpad, dat verboden is voor autoverkeer.
In Jabbeke reed hij eerst een wielertoerist aan, die lichtgewond raakte. Daarna sloeg de bestuurder op de vlucht.
Tijdens zijn vlucht reed hij een bejaard koppel aan langs het kanaal Brugge-Oostende. De vrouw van 75 is daarbij omgekomen.
De man uit Nevele is na de aanrijding met zijn auto tegen een boom gereden. Hij vluchtte daarop te voet de velden in, maar de politie kon hem inrekenen. De man was onder invloed van drugs en drank.
Bron: vrtnieuws.net |
In dit specifieke geval vind ik de straf ook wel licht, omdat we niet echt meer van onvrijwillige doodslag kunnen spreken. De man is zich immers bewust van de mogelijke gevolgen die drugs- en drankgebruik met zich kunnen meebrengen, maar dat heeft hem er niet van weerhouden toch die middelen in te nemen. De dood van de bejaarde mevrouw is uiteraard geen bewuste keuze geweest, maar wel een gevolg van de bewuste keuze eerder op de dag, nl. het verbruik van drugs en drank. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by TOR
In dit specifieke geval vind ik de straf ook wel licht, omdat we niet echt meer van onvrijwillige doodslag kunnen spreken. De man is zich immers bewust van de mogelijke gevolgen die drugs- en drankgebruik met zich kunnen meebrengen, maar dat heeft hem er niet van weerhouden toch die middelen in te nemen. De dood van de bejaarde mevrouw is uiteraard geen bewuste keuze geweest, maar wel een gevolg van de bewuste keuze eerder op de dag, nl. het verbruik van drugs en drank. |
Er zijn zat mensen die met een slok op achter het stuur gaan zitten... Ik durf te wedden dat geen van heb de intentie heeft iemand dood te rijden. |
|
|
| TOR |
| Dat is ook niet wat ik zei. |
|
|
|
|