Originally posted by MikeVee
:toocool: downen en hopen dak straks niet teveel drink dat ik niet begin mee te zingen als ik naar huis wandel :o
Ik ken het gevoel. Zalige nummers om terug te horen.
Zehra
kon ik maar mn auto wassen. kzit op mn werk & still bored :(
Bertn
hehe. ik krijg hier op mijn stageplaats praktisch geen werk en verveel me bijgevolg ook kapot:)
Zehra
kzit de minuten af te tellen :(
Devilex
quote:
Originally posted by Bertn
hehe. ik krijg hier op mijn stageplaats praktisch geen werk en verveel me bijgevolg ook kapot:)
Ja ik ook zenne, ik krijg een werkske van een week dat ik moet zien uit te rekken over 3 maand.
Zehra
kheb ook juist 't zelfde. mijn voorganger had bvb een paar weken nodig om enkele rapporten te maken. ik heb alles geautomatiseerd waardoor je met een druk op de knop da rapport kan genereren...
kben te slim voor hier :(
:p
Real
Jullie hebben tenminste internet op jullie werk ... :(
Devilex
Mijn stagementor is al 2 dagen op zakenreis, bijgevolg moet ik mijn dagen daar zien te vullen met het volspammen van fora :p :(
Vishnu
Donderdagavond en ruim 2u geleden dat er nog iets gepost werd hier, wat is er aant gebeuren met de Beta community? :wtf: