|
De Offtopic Thread #4 (pg. 51)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| Omdat hij het te bont maakte tegen Christina. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by mellow_head
lol gij ook al?:) Mass PM ftl! |
Ik heb er echt al 10 ofzo. En maar in de slachtoffer rol kruipen.
edit: ik heb er idd al 10 |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by TOR
Wat zijn we weer consequent bezig, lol.
Lieverdjes zoals X-Tune en Toni_D2 worden geband, terwijl "bepaalde anderen" hun gang mogen blijven gaan.. |
Crap, kvoelde mij aangesproken :D |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by ConFig
LoL .. manneke toch.; kheb ier nog nix misdaan.. nog geen enkel flame naar gelijk wie.. |
Zeer gewaardeerde elite-members zoals TOR op de zenuwen werken kan ook zijn gevolgen hebben :p
Btw, gij hoort uzelf wel graag spreken geloof ik; uw gemiddelde postingswaarde per dag stijgt met 0.6; en eigenlijk ben je hier pas vanaf augustus... Zeg dan nog es dat ge geen spamfreak zijt :p |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Push2005
Zeer gewaardeerde elite-members zoals TOR op de zenuwen werken kan ook zijn gevolgen hebben :p
Btw, gij hoort uzelf wel graag spreken geloof ik; uw gemiddelde postingswaarde per dag stijgt met 0.6; en eigenlijk ben je hier pas vanaf augustus... Zeg dan nog es dat ge geen spamfreak zijt :p |
ik heb daar geen probleem mee. btw TOR en gij komen best overeen, tuurlijk denkt ie dan hetzelfde. Maar iets misdoen hebbek nog niet gedaan. Live with it :p
ziet ge me zo graag dat ge alles van me volgt btw? :p |
|
|
| Transfusion |
| quote: | Originally posted by Push2005
Zeer gewaardeerde elite-members zoals TOR op de zenuwen werken kan ook zijn gevolgen hebben :p
Btw, gij hoort uzelf wel graag spreken geloof ik; uw gemiddelde postingswaarde per dag stijgt met 0.6; en eigenlijk ben je hier pas vanaf augustus... Zeg dan nog es dat ge geen spamfreak zijt :p |
Mss heeft ie gewoon tijd teveel :x |
|
|
| 1Million$shot |
| quote: | Originally posted by Push2005
Zeer gewaardeerde elite-members zoals TOR op de zenuwen werken kan ook zijn gevolgen hebben :p
|
WAAROM ZEGGEN JULLIE DAT NIET EERDER :nervous:
:D |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Omdat hij het te bont maakte tegen Christina. |
..die er de humor van inzag! |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by TOR
..die er de humor van inzag! |
Not rly |
|
|
| domineesje |
:rolleyes:
zijn we weer verrtrokken |
|
|
| 1Million$shot |
kan hier niet zo goed volgen ...
maar vind het wel normaal dat er actie wordt ondernomen tegen personen die mensen stalken / mensen lastig vallen / etc ... |
|
|
|
|