return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 [301] 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 
De Offtopic Thread #4 (pg. 301)
View this Thread in Original format
TOR
quote:
Originally posted by The_G0dfather
Studeert er hier soms iemand meertalige bedrijfscommunicatie in gent?

Mss doe 'k dat wel volgend jaar en wat meningen zouden welkom zijn.


Bijkomende specialisaties zijn altijd handig, zeker in de richting van marketing en bedrijfscommunicatie (voornamelijk door de zeer praktische invalshoek van de opleiding). Met talenkennis alleen kom je er niet, tenzij in relatief laag betaalde administratieve functies. Ik spreek uit ervaring.

Meer info bij Bertn.
Dj LPG
Bon, ik ben dus nog steeds op zoek naar nen auto om te kunnen beginnen werken in juli. Nu ligt het dilemma op volgende auto's:

Fiat Bravo


Ford Focus


Of Mazda 3


Jammer genoeg niet in deze uitvoeringen:p
Iemand al ervaring met één of meerdere wagens / merken?
_Jedi
^Euhm keuze lijstje is bijna dezelfde als een paar jaar geleden bij mij.

Behalve die Mazda 3 was voor mij een Alfa Romeo 147.
Tis uiteindelijk de Alfa Romeo geworden.
Voor mij in men prijscategorie een droomwagen.

Anyway..als ik uit u lijstje mocht kiezen, koos ik voor de Fiat Bravo.
Maar ja men smaak gaat meer uit naar italiaanse wagens dus...
trouwens de tijden dat de italianen meer in de garage stonden dan bij je thuis of aan het rijden waren zijn voorgoed voorbij.
Nu kunt ge pech hebben met allemaal :D

Als 2de kies ik zeker voor de Ford Focus:
Superdegelijk, best prijselijk, degelijk verbruik en Ford is geen kleintje.. men eerste 2 auto's waren trouwens Fords.
En de Focus bewijst zen kunnen in de autosport.

Die Mazda 3 is zeker ook niet slecht... van vanachter.. van voor weet ik het zo niet.. hangt er vanaf wat ge zo belangrijk vind bij het keizen van een nieuwe wagen?
Dj LPG
Geen problemen gehad me die alfa? Want da hebben ze mij ook al aangeboden ;-)

Voor de rest wil ik nen auto met (veel) comfort binnen en toch een beetje sportief uitzicht... Met de Bravo ga ik vrijdag rijden (die is wel zwaar uitgerust, emotion versie met nog extra opties) en wss ga ik vragen voor den mazda 3 ook, die laatste doet mij trouwens denken aan de alfa 147 van uitzicht.
Aangezien ze allemaal ongeveer in dezelfde prijsklasse liggen zal het denk ik voornamelijk kiezen worden uit comfort en opties en afwegen wat ik het liefste wil zeker...
Ik wou toch eens horen wie er met deze merken al ervaring heeft, want je hoort overal van andere merken enzo dat bepaalde merken minder zijn dan andere enzo, maar wat daar juist van aan is weet ik natuurlijk niet...
The_G0dfather
quote:
Originally posted by _Jedi
^Euhm keuze lijstje is bijna dezelfde als een paar jaar geleden bij mij.

Behalve die Mazda 3 was voor mij een Alfa Romeo 147.
Tis uiteindelijk de Alfa Romeo geworden.
Voor mij in men prijscategorie een droomwagen.

Anyway..als ik uit u lijstje mocht kiezen, koos ik voor de Fiat Bravo.
Maar ja men smaak gaat meer uit naar italiaanse wagens dus...
trouwens de tijden dat de italianen meer in de garage stonden dan bij je thuis of aan het rijden waren zijn voorgoed voorbij.
Nu kunt ge pech hebben met allemaal :D



je hebt tochDEZE 147 genomen hé :D

Goeie keuze ivm die italiaanse autos, alfa en lancia rox

wordt ook zoiets van mij later, alfa 33 vinnek zalig, 16V QV :happy2:, niet te overdreven om mee te beginnen...

quote:
Originally posted by Dj LPG

Ik wou toch eens horen wie er met deze merken al ervaring heeft, want je hoort overal van andere merken enzo dat bepaalde merken minder zijn dan andere enzo, maar wat daar juist van aan is weet ik natuurlijk niet...


Zoals jedi zegt, die tijd is voorbij hoor dat de italiaanse wagen bucht waren. Wij hebben thuis een alfa 156 en daar is na jaar of zeven nog niets van noemenswaardige kosten aan geweest. Enkel the usual zoals distributieriemen om de zoveel jaar en wat onderhoud...

Die vroegere alfas, tjah, soms wel wat electronicaprobleempjes to say the least :p
_Jedi
quote:
Originally posted by Dj LPG
Geen problemen gehad me die alfa? Want da hebben ze mij ook al aangeboden ;-)


Nope... geen problemen, en de service bij Alfa is ook wel tip-top (waar ik hem kocht toch)
Kvond wel in de eerste maand dat men remmen wat te hard stonden, tleek wel of hij extreem hard remde en je meteen in de gordels werd gedrukt bij het beetje remmen...
Ff een aanpassing laten doen das en nu remt hij als tijger die goed naar je luistert.
_Jedi
[QUOTE]Originally posted by The_G0dfather
je hebt tochDEZE 147 genomen hé :D

:D

nee nee ... ik werk maar bij de laagste prijzen-firma, niet bij de hoogste lonen-firma hé ;)

Alfa 147 Impression -donker grijs- ff gedacht aan zwart (teveel kuisen) of het typisch rood (opzen Ferrari's)
Tis trouwens de nieuwste versie (met facelift)
waar de koplampen een fijne punt vormen,
nog mooier dan de vorige versie vind ik.
C.E.U.N.E.N
Ford is duur, ook in onderhoud.
Heb je al gekeken naar een Opel Astra? Leuke wagens.
Dj LPG
quote:
Originally posted by C.E.U.N.E.N
Ford is duur, ook in onderhoud.
Heb je al gekeken naar een Opel Astra? Leuke wagens.


Ja maar de versie die ik wil kost zo'n 25000€:clown:
Zehra
so bored... nog een uurtje en dan is 't weekend :crazy:

jeronimo_jd
blijkbaar een echte trance familie, die Steurs:
http://www.simonsteur.com/index.php
Synthesia
Amnesia, DC10 and Bora Bora gesloten door autoriteiten

Amnesia, DC10 en Bora Bora zijn door de autoriteiten op Ibiza voorlopig gesloten. Hiermee reageert men op rapporten van de lokale politie en de ‘Guardia Civil’ die spreken van drugsdeals en drugsgebruik in de clubs in 2005 en 2006 en het feit dat de clubs hiertegen geen maatregelen hebben genomen.

Tijdens het openingsweekend zijn 450 mensen aangetroffen die drugs tot zich hadden genomen of in bezit hadden. Elf mensen zouden in het ziekenhuis zijn opgenomen als gevolg van (overmatig) drugsgebruik.

De clubs hebben aangegeven samen te werken en plannen juridische stappen tegen de maatregel.


http://www.ibiza-voice.com/news/news.php?id=1143

http://www.diariodeibiza.es/seccion...dNoticia=170465

http://www.ultimahora.es/ibiza/


Schandalig gewoon, dan mogen ze de stranden en andere clubs ook dicht doen. Echt onbegrijpelijk dat ze dit in een plek zoals Ibiza doen dat juist door die clubs en die open sfeer zoveel toeristen lokt.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 [301] 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 
Privacy Statement