|
De Offtopic Thread #4 (pg. 301)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Studeert er hier soms iemand meertalige bedrijfscommunicatie in gent?
Mss doe 'k dat wel volgend jaar en wat meningen zouden welkom zijn. |
Bijkomende specialisaties zijn altijd handig, zeker in de richting van marketing en bedrijfscommunicatie (voornamelijk door de zeer praktische invalshoek van de opleiding). Met talenkennis alleen kom je er niet, tenzij in relatief laag betaalde administratieve functies. Ik spreek uit ervaring.
Meer info bij Bertn. |
|
|
| Dj LPG |
Bon, ik ben dus nog steeds op zoek naar nen auto om te kunnen beginnen werken in juli. Nu ligt het dilemma op volgende auto's:
Fiat Bravo
Ford Focus
Of Mazda 3
Jammer genoeg niet in deze uitvoeringen:p
Iemand al ervaring met één of meerdere wagens / merken? |
|
|
| _Jedi |
^Euhm keuze lijstje is bijna dezelfde als een paar jaar geleden bij mij.
Behalve die Mazda 3 was voor mij een Alfa Romeo 147.
Tis uiteindelijk de Alfa Romeo geworden.
Voor mij in men prijscategorie een droomwagen.
Anyway..als ik uit u lijstje mocht kiezen, koos ik voor de Fiat Bravo.
Maar ja men smaak gaat meer uit naar italiaanse wagens dus...
trouwens de tijden dat de italianen meer in de garage stonden dan bij je thuis of aan het rijden waren zijn voorgoed voorbij.
Nu kunt ge pech hebben met allemaal :D
Als 2de kies ik zeker voor de Ford Focus:
Superdegelijk, best prijselijk, degelijk verbruik en Ford is geen kleintje.. men eerste 2 auto's waren trouwens Fords.
En de Focus bewijst zen kunnen in de autosport.
Die Mazda 3 is zeker ook niet slecht... van vanachter.. van voor weet ik het zo niet.. hangt er vanaf wat ge zo belangrijk vind bij het keizen van een nieuwe wagen? |
|
|
| Dj LPG |
Geen problemen gehad me die alfa? Want da hebben ze mij ook al aangeboden ;-)
Voor de rest wil ik nen auto met (veel) comfort binnen en toch een beetje sportief uitzicht... Met de Bravo ga ik vrijdag rijden (die is wel zwaar uitgerust, emotion versie met nog extra opties) en wss ga ik vragen voor den mazda 3 ook, die laatste doet mij trouwens denken aan de alfa 147 van uitzicht.
Aangezien ze allemaal ongeveer in dezelfde prijsklasse liggen zal het denk ik voornamelijk kiezen worden uit comfort en opties en afwegen wat ik het liefste wil zeker...
Ik wou toch eens horen wie er met deze merken al ervaring heeft, want je hoort overal van andere merken enzo dat bepaalde merken minder zijn dan andere enzo, maar wat daar juist van aan is weet ik natuurlijk niet... |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by _Jedi
^Euhm keuze lijstje is bijna dezelfde als een paar jaar geleden bij mij.
Behalve die Mazda 3 was voor mij een Alfa Romeo 147.
Tis uiteindelijk de Alfa Romeo geworden.
Voor mij in men prijscategorie een droomwagen.
Anyway..als ik uit u lijstje mocht kiezen, koos ik voor de Fiat Bravo.
Maar ja men smaak gaat meer uit naar italiaanse wagens dus...
trouwens de tijden dat de italianen meer in de garage stonden dan bij je thuis of aan het rijden waren zijn voorgoed voorbij.
Nu kunt ge pech hebben met allemaal :D
|
je hebt tochDEZE 147 genomen hé :D
Goeie keuze ivm die italiaanse autos, alfa en lancia rox
wordt ook zoiets van mij later, alfa 33 vinnek zalig, 16V QV :happy2:, niet te overdreven om mee te beginnen...
| quote: | Originally posted by Dj LPG
Ik wou toch eens horen wie er met deze merken al ervaring heeft, want je hoort overal van andere merken enzo dat bepaalde merken minder zijn dan andere enzo, maar wat daar juist van aan is weet ik natuurlijk niet... |
Zoals jedi zegt, die tijd is voorbij hoor dat de italiaanse wagen bucht waren. Wij hebben thuis een alfa 156 en daar is na jaar of zeven nog niets van noemenswaardige kosten aan geweest. Enkel the usual zoals distributieriemen om de zoveel jaar en wat onderhoud...
Die vroegere alfas, tjah, soms wel wat electronicaprobleempjes to say the least :p |
|
|
| _Jedi |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
Geen problemen gehad me die alfa? Want da hebben ze mij ook al aangeboden ;-)
|
Nope... geen problemen, en de service bij Alfa is ook wel tip-top (waar ik hem kocht toch)
Kvond wel in de eerste maand dat men remmen wat te hard stonden, tleek wel of hij extreem hard remde en je meteen in de gordels werd gedrukt bij het beetje remmen...
Ff een aanpassing laten doen das en nu remt hij als tijger die goed naar je luistert. |
|
|
| _Jedi |
[QUOTE]Originally posted by The_G0dfather
je hebt tochDEZE 147 genomen hé :D
:D
nee nee ... ik werk maar bij de laagste prijzen-firma, niet bij de hoogste lonen-firma hé ;)
Alfa 147 Impression -donker grijs- ff gedacht aan zwart (teveel kuisen) of het typisch rood (opzen Ferrari's)
Tis trouwens de nieuwste versie (met facelift)
waar de koplampen een fijne punt vormen,
nog mooier dan de vorige versie vind ik. |
|
|
| C.E.U.N.E.N |
Ford is duur, ook in onderhoud.
Heb je al gekeken naar een Opel Astra? Leuke wagens. |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by C.E.U.N.E.N
Ford is duur, ook in onderhoud.
Heb je al gekeken naar een Opel Astra? Leuke wagens. |
Ja maar de versie die ik wil kost zo'n 25000€:clown: |
|
|
| Zehra |
| so bored... nog een uurtje en dan is 't weekend :crazy: |
|
|
| Synthesia |
Amnesia, DC10 and Bora Bora gesloten door autoriteiten
Amnesia, DC10 en Bora Bora zijn door de autoriteiten op Ibiza voorlopig gesloten. Hiermee reageert men op rapporten van de lokale politie en de ‘Guardia Civil’ die spreken van drugsdeals en drugsgebruik in de clubs in 2005 en 2006 en het feit dat de clubs hiertegen geen maatregelen hebben genomen.
Tijdens het openingsweekend zijn 450 mensen aangetroffen die drugs tot zich hadden genomen of in bezit hadden. Elf mensen zouden in het ziekenhuis zijn opgenomen als gevolg van (overmatig) drugsgebruik.
De clubs hebben aangegeven samen te werken en plannen juridische stappen tegen de maatregel.
http://www.ibiza-voice.com/news/news.php?id=1143
http://www.diariodeibiza.es/seccion...dNoticia=170465
http://www.ultimahora.es/ibiza/
Schandalig gewoon, dan mogen ze de stranden en andere clubs ook dicht doen. Echt onbegrijpelijk dat ze dit in een plek zoals Ibiza doen dat juist door die clubs en die open sfeer zoveel toeristen lokt. |
|
|
|
|